רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 10 באוגוסט 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24

הזמר יוסי ברגר שהיה עד ראיה לפיגוע בכביש 443 מספר על האירוע, הרגע שהמחבל רץ לעבר המתדלקים וצעק אללה אכבר, עד שנוטרל ע"י כוחות הביטחון. ומודה לה' על כך שהוא אישית לא נפגע באירוע.
איש התקשורת אליהו אליוביץ מנהל קבוצת העיתונאים 'רוטרניק' מעדכן על ההתפתחויות האחרונות בפרשיית הבחורה מאלעד שחייבו אותה ללבוש מדים ובעקבות כך היא במקום מסתור. ומה מגיבים בצה"ל? האם תגויס בכפייה?
הרב בועז קלי יו"ר מטה 'שבע מצוות בני נח' מספר על הביקור בבית החולים תל השומר בביקור אצל משפחת דוובאשה. הפעילות שלו להרגעת המתיחות מול הפלסטינים, ואיך קיבלו אותו בני המשפחה?
הזמר ישראל דגן בראיון מרתק על סרטו החדש של הבמאי צבי פישמן בו הוא מככב – "סיפורי מעשיות של רבי נחמן". הסיפורים המוכרים והאהובים של רבי נחמן מברסלב לראשונה באיכות הוליוודית על המסך. ומצהיר: "אני לא רואה סרטים, אבל צריך לתת מענה ראוי וחיובי למי שכבר צופה בסרטים בכל מקרה".
וחבר מועצת העיר ירושלים הרב נחמניאל סבן בראיון על הפעילות למניעת חילולי השבת בעקבות פתיחתו הצפויה של קולנוע 'יס פלנט' והחשש כי זה יגרום לחילולי שבת נוספים גם במקומות ששייכים לעיריית ירושלים.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502938366 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.