רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 באוגוסט 2015

בפקודת ישועה ורחמים - הנס שמדהים את העולם היהודי: בעקבות ברכת האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו - בני הזוג נפקדו מקץ 14 שנות נישואים

את הרגע הזה לא ישכחו אלפי עדי הראייה בעוד שנים רבות. בשבוע שעבר, בעיצומו של השיעור השבועי שכ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו נוהג למסור במרכז מוסדותיו באשדוד - נעמד אחד משומעי לקחו על רגליו, כשסערת רוחות רבתית ניכרת בפניו.
הרב סימן לאיש שיאמר את אשר על לבו. בקול מתחנן החל האיש לספר לרב כי הוא ורעייתו מייחלים כבר ארבע עשרה שנה לפרי בטן - וללא הצלחה. "פנינו לרופאים הכי גדולים, עברנו טיפולים מסובכים, ושום דבר לא עזר. בכל פעם שהיתה תקווה קטנה - היא נמוגה כעבור כמה ימים. הרופאים כבר הרימו ידיים, ואנחנו כמעט על סף ייאוש", אמר האיש במר נפשו.
"אני מבקש, אמר-תבע האיש, "שהרב יברך אותנו שנזכה לישועה". את הדריכות באולם ישיבת 'שובה ישראל' באשדוד ניתן היה להרגיש בחוש. כולם ייחלו למוצא פי האדמו"ר מול המקרה הסבוך שהובא בפניו.
פני האדמו"ר עטו רצינות רבה. האדמו"ר ביקש מהאיש להתקרב, והורה לו להדליק נר של שמן זית לזכות זקנו הקדוש של האדמו"ר, כ"ק האדמו"ר הרה"ק רבי משה אהרן פינטו זי"ע. "בזכות זקני הקדוש תזכה להיפקד ממש בקרוב", הבטיח הרב, והורה לו לקבל על עצמו לעלות לתורה בראש השנה, בקריאת 'וה' פקד את שרה כאשר אמר'.
חרדת קודש קולקטיבית שררה באולם בעת שהאיש העלה את אש הקודש לזכות הצדיק, כאשר האדמו"ר מפקח על מעשיו בעוד שפתיו ממלמלות תפילה לישועת בני הזוג חשוכי הילדים.
האיש ורעייתו, שנכחה בעזרת הנשים, התקשו להאמין. "אבל הרב", אמר האיש בדמעות, "הרופאים כבר כמעט לא נותנים תקווה. אנחנו כבר אחרי שנים רבות של ניסיונות ותקוות. אנחנו זקוקים לנס. לא סתם ברכה. נס מעל לדרך הטבע".
למשמע הדברים, האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו חייך את חיוכו הטוב ואמר לאיש: "אני מברך אותך בכוח התורה ובזכות הסבא הקדוש שתיפקדו בקרוב ממש בזרע של קיימא! מעכשיו תהיו בשמחה, ותראו ישועה גדולה"
את שאגת ה'אמן' שנשמעה מפי ההמונים - ניתן היה לשמוע במרחק כמה רחובות. אלפי שומעי לקחו של האדמו"ר ענו אמן בכוונה אחר ברכת הקודש שיצאה מפי האדמו"ר, ופצחו בשירת 'תהא השעה הזאת שעת רחמים ועת רצון מלפניך'. היתה תחושה באוויר כי אלו רגעים מרוממים, קדושים, שמימיים, של עת רצון ופתיחת שערי ישועה.
לאחר מכן ביקש האדמו"ר מבני הזוג כי ישתדלו לנסוע בקרוב אל ציונו של זקנו, כ"ק האדמו"ר רבי משה אהרן פינטו זי"ע, שטמון באשדוד, כדי להודות לו מראש על הנס שצפוי להתרחש להם.
השבוע קיימו בני הזוג את בקשת האדמו"ר, ונסעו לאשדוד, להשתטח על ציון הצדיק. בעיצומה של התפילה על הציון הקדוש הגיעה שיחת הטלפון המדהימה, שבה התבשרו בני הזוג על תוצאות הבדיקות: התברר לאחר ארבע עשרה שנות צפייה, נפקדה האשה בשעה טובה ומוצלחת.
נקל לתאר את ההתרגשות העצומה שבה התקבלה הבשורה בקרב בני המשפחה שלאושרם לא היה גבול. "כבר חשבנו שאפסה כל תקווה", אמר האבא בהתרגשות, "אבל נוכחנו לדעת שברכת הצדיק בזכות אבותיו הקדושים יכולה לשדד את מערכות הטבע ולהוביל לישועה נסית ממש, בבחינת 'צדיק גוזר והקב"ה מקיים'".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.