רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 10 באוגוסט 2015

12 ב'מרכז החדשות':

דרישה נרחבת במודיעין עילית - לפטר את צבי פרוש מתפקידיו!
שיא חדש ומחוצף: צבי פרוש במתקפה חסרת רסן נגד עלון 'כאייל תערוג' המביא מתורתו של מרן ראש הישיבה. אחרי שקילל וגידף באופן אישי את גדולי ישראל, מפאת כבודה של תורה וכבודם של רבבות המאזינים החרדים, מערכת 'מרכז החדשות' נמנעת מלצטט את הדברים החמורים.
גורמים ב'לשכת הרב' ל'מרכז החדשות': "אנו לא חושבים שהאיש הזה ראוי לתגובה, אדם שפוער פיו נגד מנהיגי הדור, זה אדם שמוכן למכור את נשמתו עבור פרסום וזו כנראה הסיבה שמתבטא כך פעם אחר פעם, שפת הביבים של פרוש ודומיו, יוצרת אווירה קשה של אלימות ושנאה. בימים הקרובים יתקיים דיון בהתמודדות הנכונה מולו".
יד ביד במלחמה על כבוד השבת!
'יהדות התורה' וש"ס מאחדים כוחות במאבק נגד פתיחת קומפלקס בתי קולנוע של "יס פלנט" עם 16 אולמות שיהיה פתוח בשבת. חברי המועצה מ'דגל' ש"ס ו'אגודה' מנסים לסכל את פתיחת המתחם בשבתות, ולשחזר את ההצלחה בנוגע ל"סינמה סיטי" בעיר, שפועל רק בימי חול. חברי מועצה חרדים: "מי שהעלה את ברקת כל כיסאו אשם".
דוד סתיו נוקם את הפסדו ברבנות הראשית ומקים בי"ד לגיור מפוקפק אלטרנטיבה לרבנות הראשית!
מתקפה פנים דתית נגד יוזמת סתיו - הרב חיים דרוקמן: "מתנגד בכל תוקף, זה הרס התורה בארץ. היום יש גיור אלטרנטיבי, מחר זה יהיה גיור רפורמי". הרב יעקב אריאל: "אני קורא להם לחזור בהם, 'שובו בנים'. טעיתם טעות חמורה מאוד. אנחנו בארץ ישראל ולא בחו"ל ולא כל רב עושה מה שהוא רוצה". האזינו.
מכשרים: 050-2938369

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.