רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 באוגוסט 2015

12 ב'מרכז החדשות':

סערת אלעד - הקלטה בלעדית מדבריו של ח"כ מאיר פרוש!
אלעד לא עיר של ש"ס! יש לנו ראש עיר של 'יהדות התורה'. בעיר כמו אלעד כשיש עלינו גזירות רבות מי שמקפיד על קוצו של י' למען הציבור החרדי אלו ח"כי 'יהדות התורה' הם האותנטים. 'יהדות התורה' היא הקבוצה הטובה ביותר לציבור החרדי.
מכה לישיבת 'מסורת התורה של הרב מרקוביץ!
שופטת בית המשפט יהודית שבח שלחה היום  לצדדים את הכרעת הדין, ובה ביטלה את הכרעתו האחרונה של בורר 'מסורת התורה' הרב צימבליסט. השופטת ביטלה את החלטתו מ-ז' טבת כי על הגר"א כהנמן לשלם את הוצאות ישיבת 'מסורת התורה'. בנוסף, השופטת מבקרת באופן אישי את התנהלותו של הרב צימבליסט כבורר. וקובעת כי פסק הדין הראשון שניתן לפני 15 שנה הוא מוחלט ולא ניתן לשינוי, ומשכך הרב כהנמן הינו בעלים יחיד בענייני גשמיות בישיבה.
הקלטה מדבריו של נשיא הישיבה: סבא (הרב מפונוביז זצ"ל), הוא הכריח אותי, הוא אמר לי אם אתה תיקח את זה, אז יהיה הלאה פוניבז', אני רוצה שפוניבז' תמשיך. אני בטוח בך שאתה תמשיך את פוניבז', אחרים זה כבר לא יהיה פוניבז', ממילא הבטחתי לו והייתי חייב לקיים את מה שאמרתי.
מכשרים: 07221640690

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.