רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 21 באוגוסט 2015

12 ב'מרכז החדשות':

מחדל כשרותי בכשרות הרב לנדא!
מיצים טבעיים של חברת 'פרי גת' מכילים חתיכות פירות 'יבול נכרי' הקדושים בקדושים שביעית - ונמכרים בחנויות למרות שעבר זמן הביעור. כמו כן הפירות נאסרו באיסור סחורה. כל זאת בניגוד ל'עדה החרדית' שאף ביבול נכרי מקפידה לא לייצר מפירות הקדושים בקדושת שביעית.
ח"כ מאיר פרוש בראיון: "ראוי שכל החלטה, ובוודאי שבנושאי חינוך, ייעשו בהסכמה ובהתייעצות עם גדולי ישראל. כולי תקווה ואמונה, שאחרי שהסוגייה נידונה הפעם במלוא היקפה, יישבו כבר כעת כל הגורמים בכדי להתוות מדיניות ולקבל החלטות לשנת הלימודים באה, כדי להימנע מעימותים ובלאגן. וגם בכדי שלא נגיע למצב שבו אנחנו מקבלים תכתיבים מבית המשפט להחלטות שיכולנו להסכים בעצמינו".
ח"כ גפני על חילולי השבת בירושלים: "מה קרה בקדנציה הזו?, הוא מוביל את ירושלים לכיוון תל אביב -ככה הכתבים החילונים כותבים עליו, ירושלים מקום שני בחילולי שבת, מי שגרם לברקת להיבחר, שיעשה כעת חשבון נפש על כל חילולי השבת שנוספו בקדנציה האחרונה", רמז גפני על 'נצח' שהכתירו את ברקת".
משה ליאון עדכן את 'דגל התורה' על המגעים לצירופו לקואליציית ברקת כבר לפני שבוע.  "יש הסכם ברור בין ברקת לליאון: לא יתמודדו אחד מול השני". עוד נאמר בדיווח כי "ברקת יפרוש לזירה הארצית וליאון יתמודד על ראשות העיר.
מכשרים: 0722-164690

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.