רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 20 באוגוסט 2015

12 ב'מרכז החדשות':

פתיחת זמן אלול - ב'נצח' לא משעמם: סדרת הפגנות, יריבויות פנימיות וניסיון תקיפה!
סוער בישיבת הרב קרלינשטיין!
על פי המסתמן, הישיבה לפני פילוג ממשי - תומכי הרב שמידע ותומכי הרב נחום רוזנבלט בקרב עקוב מדם מי יתפוס את השליטה בישיבה. תומכי ה' רוזנבלט הציתו ארון חשמל ועוררו מהומות לאחר שנאסר על רבם לבקר בבית מדרש. הרב שמידע בתגובה זימן את הבחורים לבית הרב אוירבך שם קיבלו הוראה כי עליהם להיות כפופים לרב שמידע. מלבד שיעור א', יתר הבחורים סירבו להגיע לבית הרב אוירבך ומצהירים כי למרות הכל יתמכו בה' רוזנבלט.
בלעדי! יו"ר הועד למען כבוד רבותינו הרב אליהו פרוייליך מגיב לראשונה על ניסיון תקיפתו הערב על ידי נערי נצח'. פרוייליך מתייחס לראשונה להצלחה המסתמנת בהיפרדות אנשי 'נצח' לאחר מאבק עיקש של שלוש שנים.
התפרעויות קשות של אנשי 'נצח' במודיעין עילית לאחר הזזת הקראוונים האמורים לשמש את בנות 'נצח' - יזמו מאה חמישים אברכים ונערים מישיבת 'חדוות התלמוד' של הרב רוזנבלט בעיר הפגנה סוערת שם התעמתו מול שוטרים בקריאות סיקריקיות: "נאצים".
הקרב על השבת בירושלים!
יצחק פינדרוס בראיון: על היציאה להפגנות בעקבות פתיחת מתחם 'יס פלאנט' בירושלים מבהיר  כי את המאבק הם מנהלים בין חדרי העירייה ולא בהפגנות: "בכל מאבק ציבורי מי שמחליט על הכל הם גדולי ישראל, קיבלנו הוראות לעשות את הכל במסגרת העירייה ונקווה שהניצנים ייראו. גדו"י החליטו שלא הגיע הזמן לצאת לרחובה של עיר. במבחן התוצאה הפעילות השקטה שלנו בעירייה הביאה למצב שפקחי העירייה יסגרו חנויות בשבת".
מכשרים: - 0722-164690

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.