רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

12 ב'מרכז החדשות':

מסע ההיפרדו נא מעליי נתקל בקשיים!
במודיעין עילית עשרות שכנים זועמים חתמו על עצומה נגד הצבת סמינר 'הפלג' בסמוך לביתם, אמש הוזזו הקראוונים הלא חוקיים ממקומם על ידי פועלים. עסקן מקומי: "לא ניתן להצב סמינר של בנות בצמוד למבני ישיבות קדושות".
השדרן לביא לישעיהו ויין: "ידידי 'הפלס' מנבלים את הפה בהטרדות קשות נגד מפרסמים". ויין: "מי שמטריד עם ניבולי פה לא ידיד הפלס". לביא: "נכשלתם במאבק - 'המבשר' אחרי 3 שנים משתף פעולה עם כל חברות הפרסום והחברות במשק, ואילו אתכם אף גורם לא מעוניין לשתף פעולה".
חשיפה! סערה בישיבת הרב ברוידא באלעד - אחרי יומיים בלבד מהגעתו, אברהם אונא שמונה כר"מ בישיבה נזרק בשל אולטימטום בחורי הישיבה: "או הוא או אנחנו".
חילולי השבת בירושלים - גפני במתקפה חריפה!
"אלה שתמכו בברקת ולא בליאון צריכים לשאול את השאלה הזו על כל חילולי השבת בעיר. הם יצטרכו למסור דין וחשבון, הם נושאים באחריות על זה. אני בעד הידברות עם ברקת לא צריך לתקוף אותו באופו אישי אלא באופן ציבורי".
גפני הוסיף לתקוף את יועציו החרדים של ניר ברקת: "היועצים שנקראים 'חרדים' הם מייעצים לו 'עצות אחיתופל' ורוצים להנציח את המחלוקת בציבור החרדי, הם נושאים באחריות הם לא יכולים להאשים אותו. אלו אנשים שמתקראים חרדים ועושים נזק לציבור החרדי כפי שלא עשו נזק מעולם".
מכשרים: 0722-164690

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.