רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 ביוני 2015

כחלק מהיערכותה של מפלגת 'יחד' לבחירות הבאות ערכו ישי ושטבון כנס עם מנהלי תנועת 'יחד 'בירושלים. בסימן "מתארגנים אל העתיד". בכנס נכחו עשרות מראשי המפלגה בסניף ירושלים

הממשלה הצרה שהקים ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם 61 חברי כנסת בלבד, גרמה לרבים במערכת הפוליטית ומחוצה לה להתחיל להיערך לבחירות הבאות, מתוך הבנה כי ימיה של הממשלה קצרים

כבר לפני כשבועיים ראינו את יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו', חבר הכנסת אביגדור ליברמן, מדבר על יעדי המפלגה בבחירות הבאות ועל הדרכים בהן בכוונתו לנקוט בחודשים הקרובים בכדי להגדיל את קהל מצביעיו.
מי שעוד מתארגנים כל העת לקראת מערכת הבחירות הבאות הם ראש מפלגת 'יחד', חברי הכנסת לשעבר אלי ישי ויוני שטבון.
כזכור, מערכת הבחירות האחרונה הסתיימה עם כשלון של מפלגת 'יחד' לאחר שלא הצליחה לעבור את רף 4 המנדטים ונשארה מחוץ לכנסת. אלא שכבר ביום שאחרי הבחירות כבר הכריזו השניים כי בכוונתם להמשיך בפעילותם הציבורית ולהתמודד גם בבחירות המוניציפליות.
כחלק מהיערכותה של מפלגת 'יחד' לבחירות הבאות ערכו הערב (חמישי) ישי ושטבון כנס עם מנהלי תנועת 'יחד 'בירושלים. בסימן "מתארגנים אל העתיד".
בכנס נכחו עשרות מראשי המפלגה בסניף ירושלים ששמעו על תכניותיהם של ישי ושטבון בחודשים הקרובים
לפני כשבועיים, בכתבה במגזין סוף השבוע באתר mako, צוטט ישי על ידי מקורביו בנוגע להחלטתו לפרוש מש"ס ולהקים מפלגה חדשה. "אם המר"ן היה בחיים לא הייתי פורש מש"ס, לא הייתי ממרה את פיו, אבל אחרי שהבנתי שאריה הפך את ש"ס לשלוחה את צפון קוריאה, שאסור לאנשים במפלגה לדבר, שמדובר בדיקטטור, החלטתי שאני לא נשאר לעבוד עם אדם כזה".
עוד מצוטט ישי בכתבה כי הוא יכל לקבל את הצעתו של דרעי ולהיות שר בכיר בממשלה: "יכולתי להיות שר בכיר בממשלה, להיות חסר דאגות מבחינה כלכלית, אבל ויתרתי על מנעמי השלטון כדי לתרום למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל ולהוות אלטרנטיבה לציבור גדול".
על תוצאות הבחירות אמר ישי: "זה שקיבלנו כ-120 אלף קולות זה דבר חסר תקדים למפלגה שהוקמה חודשיים לפני הבחירות. אם אריה היה רץ לבד בלי ש"ס והרבנים הוא לא היה מקבל אפילו 5,000 קולות".
על האפשרות שהוא ואריה דרעי יעשו סולחה ביניהם אומר ישי: "אין מצב, אפילו לא במיליגרם אחד, אנחנו פשוט לא משדרים על אותו גל", מה לי ולו בכלל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.