רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 ביוני 2015

ההשפלה שעבר ראש העיר בני ברק הרב יצחק מאיר זצל מאחות בבית חולים מעייני הישועה

מאת יונתן שטנצל


גב רחל שטיימץ בתו של ראש העיר לשעבר של בני ברק הרב יצחק מאיר, מספרת על מעללי בת חולים מעייני הישועה, בשיחה עם הרב יונתן שטנצל מיוזמי המאבק בשחיתות של עובדי והנהלת מעייני הישועה מספרת :"אבא שלי בן ה96 ביקש מאחות מים לנטילת ידיים, מאחר והוא רצה להתפלל, האחות אמרה לו בבוז: "מה אני עובדת אצלך? אני יקבל ממך משכורת?" והיא פשוט לא נתנה לו את המים לצורך התפילה.
למה צעקה הרופאה בפנימית על בתו של הרב מאיר?
מדוע הרבי מגור אוסר להגיע למעייני הישועה?
איזה יחס הם קיבלו בתל השומר?

הרב מאיר לא רצה בפרסום הפרשה בעודו בחיים, אך עכשיו הסיפור הזה פורסם בעיתון המודיע, אך לא עם שם בית החולים.
שמעו את ההקלטה בין הרב יונתן שטנצל לבין גב רחל שטיימץ בתו של ראש העיר האגדי של בני ברק הרב יצחק מאיר שנפטר בגיל 96


הרב מאיר לא רצה שבנו יעשה רעש בבית החולים.
הסיפור פורסם בהמודיע ללא שם בית החולים, אך כעת יש לי עדות של בן משפחה קרוב, אני יעלה וידיאו בהמשך.
איזה עוד תירוצים יספרו הנהלת מעייני הישועה? שזה רק משפחה אחת? שיש אינטרסים עלומים? במקום להגיד משהו רקוב בבית החולים מעייני הישועה
סיכום ביניים:
בינתיים תלונת משפחת הרב שלמה שטנצל זצ"ל
הרב יחזקאל מוסקוביץ נכד האדמו"ר משאץ על הצלקת המכוערת שעשו לו במעייני הישועה
הרב אליעזר פרנקל בנה של רבקה פרנקל ניצולת השואה חסידת ויזניץ
הרב פרידמן מבני ברק על זריקת האנטיביוטיקה
הרב רפאל אוחנה שסבתא שלו קיבלה אירוע מוחי כי לא הסכימו לקחת את סבתא שלו לשירותים, היא קמה והלכה לבד, ונפלה על הראש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.