רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 ביוני 2015

פיצ'יפקעס: אברך הזמין את 'דה מרקר' לסיור בבני ברק ולעג לחרדים • הסיור יבוטל?

בימים האחרונים, הגיעה למערכת העיתון 'דה מרקר' פנייה מגורמים בתעשיית ההייטק החרדי, לערוך סיור מיוחד לאנשי 'דה מרקר' ברחובות בני ברק להעמיק את הקשר עם המגזר החרדי.
במערכת העיתון קפצו על ההזמנה, ונענו להצעה בחיוב.
לבקשת כתבי 'דה מרקר' שאינם בקיאים בנעשה במגזר החרדי וחלקם אף לא היו מעולם בעיר החרדית בני ברק – שלח אחד מיוזמי הסיור שכאמור, נמנה על תעשיית ההייטק החרדי האברך אברימי וינגוט, חסיד גור מבני ברק את פרטי הסיור לתיבות המייל של הכתבים והעורכים.
"הסיור הוא בסמטאות בני ברק החשוכות והמוארות", נכתב בפרטי הסיור, "יש את הטיימס-סקוור החרדי – איצקוביץ, שיטוט בין אלפי עמודי צדקה, חנויות מוזרות. סקרנים. בתי כנסת וחלוקות", כתב ויינגוט לאנשי המערכת.
"יש את ישיבת פונוביז' עם מטבח הגורמה ונערים בני 13 שלא יודעים מה זה גוגל ומה זה פייסבוק", כותב ויינגוט כשהנימה המזלזלת זועקת עד השמים.
בין הדברים גם כתב: "אולי יהיה גם רב נחמד עם משקפיים עם מסגרת מעופשת. אולי".
הטקסט שנכתב בצורה מזלזת ולועגת ע"י לא פחות ולא יותר מחרדי אדוק, תושב בני ברק, עורר סערה במערכת 'דה מרקר' ששקלה את ביטול הסיור.
בשיחה עם פיצ'יפקעס אומר ויינגוט כי "לא התכוונתי חלילה לזלזל או ללעוג אלא להביא את הדברים ברוח קצת אחרת ובצורה קצת שונה – כדי להנגיש את הסיור לחילונים מדה מרקר ולדבר בשפתם".
מצו''ב צילום מסך מהמייל ששיגר - מתוך דף הטוויטר של נתי טוקר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.