רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 ביוני 2015

חצות בנייעס החרדי

אבי שיף 'בחדרי' בראיון:"סערה היום בוועדת הכספים, גפני זעם על נציגי האוצר והשיג את מבוקשו!  דרעי נפגש היום עם יחימוביץ' בנושא הגז, נראה שהוא החליט להתערב בנושא לטובת הצרכן הישראלי". ומדוע מרגי ויתר על הסידור עם ח"כ הערבי שהצטרף למשט?
דו"ח האו"ם על מבצע צוק איתן מתפרסם היום- מנכ"ל משרד החוץ לשעבר ד"ר אלון ליאל בראיון: "למרות שהדו"ח הזה יותר בעייתי לישראל מחמאס, גם הם לא מרוצים ממנו בגלל שגם הם מואשמים שם בפשעי מלחמה ובהאשמות נוספות, חמאס רוצה להיות נקי בעיני העולם כדי למקד את המלחמה נגד ישראל בזירה הבינלאומית".
חמש שנים לפרשיית עמנואל, הרב מנחם יקותיאל כהן חושף בראיון:"לרב יעקב יוסף זצ"ל הפריע שקראו לבנות הספרדיות מחללות שבת!  הוא לא חשב שמגיע ליהודים לשבת בכלא, הוא טען שהם צריכים טיפול נפשי!". ומי הם הרבנים שהצטרפו בזמנו לעמדת הרב יוסף? והאם הרב התנצל לבסוף?
בני מחלב איש חסידות ברסלב בראיון: "הכתבות שפורסמו בתקשורת על הנעשה כביכול באומן הם קישקוש ועירבוב של המציאות, אכן אין שליטה על כל מי שמגיע למקום, אבל עשרות אלפים מגיעים למקום להתעלות בתפילה". מה הביא את ח"כ מרב מיכאלי לדבר סרה בברסלב? ומדוע למרות האשמות הקשות עדיף להמשיך הלאה?
יהודה גליק בראיון:"הגעתי לחזק את הורי השוטר שנדקר אתמול ולהפתעתי גיליתי שהשוטר בהכרה, הוא זיהה אותי!  שנינו טופלנו על ידי אותו פראמדיק ורופאים, מדובר בנס עצום!". ומה אמר לשוטר הפצוע?
האדמו"ר מצאנז מצטרף לקריאות נגד הוואטסאפ- אלי שוורץ 'חרדים10' בראיון: "במהלך שבת התאחדות בשבת האחרונה שנערכה לנגידי החסידות בארה"ב הבטיח הרבי למי שיתנתק מהוואטסאפ שיזכה לפרנסה בשפע, בקריאת התורה הודיע אחד מהנגידים של צאנז כי הוא תורם למוסדות שני מיליון דולר".
מענדי גרוזמן 'מקור ראשון' בראיון היישר מהפגנת העדה האתיופית בת"א: מביא סקירה נרחבת מהשטח, ומסביר את ההבדל ביחס להפגנות הקודמות, מדוע הפגנה זו ממוסדת יותר למרות התקריות האלימות הערב? האם גם הפעם הגיעו פעילים נוספים לסייע למחאה? והאם ההעיתונאים והצלמים הרגישו בטוחים?
הרב יוסף זיסר בראיון על התוכניות ששידר בערוץ קול הנשמה: הגעתי לפגישה עם מנכ"ל התחנה ובסופה אמר לי, תתחיל לשדר מהיום. ומספר על הדברים המענינים שקרו באותם ימים. הגעתי לאולפן ושכחתי לסגור את הדלת... מה בדיוק קרה...
הזמר נתנאל מרשל בראיון ראשון על פריצתו לעולם המוזיקה עם סינגל קייצי ומרענן העונה לשם השמחה שלי. איך ומתי התחיל לשיר? ומה הטיפ שלו לזמרים החדשים?
להאזנה חייגו: 055-980-8000 או: 0548173518 מכשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.