רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 5 ביוני 2015

מבזקים - מפה ומשם


בד"ה: מארה"ב מגיע הבשורה הקשה בפטירתו של הרה"צ רבי פנחס שלום הגר זצ"ל בנו בכורו של כ"ק אדמו"ר מויזניץ שליט"א ממונסי.
---------------------
מינוי חדש בלשכת הרה"ר הגר"ד לאו. ישראל הנאו שניהל את ביהכנ"ס החורבה מונה למנהל הלשכה.
 ---------------------
'הארץ': בדיון סגור בחדרה אמר שר האוצר משה כחלון; "קשה עד בלתי אפשרי להמשיך לתפקד עם 61 חכי”ם זה לא יחזיק לאורך זמן". בגלל הלחץ של משה כחלון בנימין נתניהו פועל לצרף את המחנה הציוני.
 ---------------------
'סרוגים': הרב שלמה ריסקין העומד בראש הסערה מול הרבנות הראשית, תובע מיליון ש"ח מתושב אפרת שניסה לסחוט אותו ולנקום ב
 ---------------------
פרשת רונאל פישר: הצא"פ מתמקד בפרטי המו"מ עם ערן מלכה, בחקירה עתידית ומידע שהגיע ממנו ובפרסום שמות מעורבים נוספים שאינם מצויים בכתב האישום.
 ---------------------
עו"ד דב הלברטל ב'קול חי': "אריה דרעי הוא המנהיג הגדול ביותר היום אחרי בנימין נתניהו, מבחינת יכולות מנהיגות וכריזמה".
 ---------------------
'ידיעות' על ההתפתחות הדרמטית בפרשת פישר: העלילה מסתבכת! המידע הרב שמסר מלכה נגד בכירים במשטרה, יביא לחקירת קצינים בכירים ודמויות נוספות. פרקליט המדינה שי ניצן: "הפרשה מטלטלת אותי".
 ---------------------
אתר 'קול חי' חושף: עסקנים בכירים בערד בוחנים לערער על תוצאות הבחירות לאחר שמאות תושבים חרדים לא נכללו בספר הבוחרים כחוק.
 ---------------------
'הקול החרדי': שר הדתות דוד אזולאי הגיע היום להתברך אצל מרן הגראי"ל שטיינמן לרגל מינויו.
 ---------------------
שר הדתות דוד אזולאי ממשיך בביקורים אצל גדו"י לרגל כניסתו לתפקיד. נכנס כעת למעונו של מרן הגר"ח קניבסקי.
תפקידו של נדב פרי שפרש מ'ערוץ 10' יפוצל בין 2 כתבים: כתב פוליטי וכתב פרלמנטרי. את 'המטה המרכזי' יגיש גדי סוקניק.
 ---------------------
הערב באולמי 'שערי שמחה' (דושנסקיא) בבית שמש תתקיים שמחת הבר מצוה לנכדו הבכור של האדמו"ר מנדבורנה, בן לחתנו הרה"צ רבי ברוך קרונרייך ר"מ בישיבת קוסוב ויז'ניץ, ובן הרה"צ רבי ראובן קורנרייך אב"ד קוסוב ויז'ניץ‏ בבי"ש, חתן האדמו"ר מסערט ויז'ניץ.
 ---------------------
צביקה גרוניך ב'כיכר': בדומה לירושלים וב"ב, גם חיילים חרדים מביתר עילית יוכלו לקבל פטור מלבישת מדים בשל רדיפות שהם עוברים בשכונות.
 ---------------------
מנכ"ל פרטנר ישראל איציק בנבינשתי למימרן ב'קול חי': "חברת פרטנר ישראל שייכת לחיים סבן, יהודי שעובד קשה נגד בידודה של ישראל. ההתקפה לא עלינו אלא על מדינת ישראל. גורמי ממשל תומכים ועוזרים לנו".
 ---------------------
ברוך קרא 'ערוץ 10': התפתחות דרמטית מאוד בפרשת ערן מלכה. עד כאן מה שמותר להגיד.
 ---------------------
'ערוץ 2': התפתחות דרמטית בפרשת רונאל פישר - צא"פ הוטל על פרטי ההתפתחות.
 ---------------------
שרת התרבות ודוברת צה"ל לשעבר מירי רגב לישורון תורג'מן ב'קול ברמה' על פרשת החייל שאכל חזיר בבסיס: "בצבא אסור לאכול חזיר, מי שרוצה שיאכל בבית - אני לא הייתי מבטלת את העונש".


להמשך המבזקים:


 ---------------------
יואב יצחק ב'ניוז 1': בהתפתחות הדרמטית בפרשת עו"ד פישר מעורב ראש יאח"ה אפרים ברכה.
 ---------------------
הכל פתוח, עוד לא מאוחר ! מכינות קדם אקדמיות מסובסדות ב 100% בהתאם לקריטריונים. הנכם מוזמנים לערב הפתוח בו נציג את כל האפשרויות, מסגרות המכינה והלימודים, אופציות הסבסוד והמימון – הערב יתקיים אי”ה ביום שני הקרוב – כ”א סיון (8/6) בשעה 17:00, במרכז ‘כיוון’ רח’ הצבי 15 (בית בזק) סמוך לתחנה המרכזית בירושלים.
 ---------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': העיתונאי דוד דמן כתב 'משפחה' ואיש חסידות 'בעלזא' בראיון: "מאמצים גדולים בשעות האחרונות להביא להסכם סופי וקבוע בין בעלזא למחנובקא. גם בנושא שם החסידות יגיעו לסיכום חתום. בהמשך - יגיע האדמו"ר מבעלזא להשתתף בחופות במחנובקא. האדמו"ר מבעלזא הוא זה שדרש את השלום מס' פעמים, גם הפעם".
מני גירא על סערת הבחירות בערד: ״עסקנים שוקלים להשתמש בתקדים בית שמש ולדרוש בחירות חוזרות בשל שיבוש ומניעת בחירות הוגנות באמצעות שימוש בפנקס הבוחרים מ2013״. על פרשת ההתייצבות בצבא: ״בישיבת בית מתתיהו הודיעו לתלמידי הרב הרשלר בישיבה כי יצטרכו לספוג ירידת התקציב בשל אי התייצבותם בצו ראשון. בפוניבז' של הרב מרקוביץ מתיצבים בחורים שהוריהם דורשים זאת״.
חילול השבת בפ"ת - רמי גרינברג יו"ר הליכוד בעיר בראיון: "יש הוראה מלמעלה להפסיק ולחלל את השבת בעיר כבר בשבת הקרובה, נברך על המוגמר אחרי שנראה בשטח שמחר לא יחללו. יש בעיות נוספות בעירייה בנושא דת והפרת סטטוס קוו, נטפל בהם בדחיפות".
משה הלר 'ידיעות ירושלים' בראיון: "שמואל יצחקי כבר לא חבר מועצה אבל מסתובב בתוך לשכות בעירייה ומתנחל שם. מנהלת כיכר ספרא אסרה עליו להמשיך ולהשתמש בלשכות. לטענתו - נאבקים בו בעקבות החקירות נגדו בפרשת הקברים".
ח"כ חיים ילין בראיון: "שאף אחד לא יחשוב אחרת - המלחמה התחילה אתמול בערב אחרי הפסקה של תשעה חודשים. אנחנו בתוך הסרט, חייבים להכות בהם בכל הכוח".
 ---------------------
 מהדורת חצות ב'סקופים':
• הישג לנציגות החרדית בפתח תקוה, מ״מ ר״ע פ״ת אוריאל בוסו בראיון: מהשבת הקרובה כבר לא יהיו חילולי שבת בתחבורה בציבורית בעיר, ההנחיה הברורה של משרד התחבורה תמנע מעכשיו את זליגת האוטובוסים לשבת.
• הרב אליהו שלזינגר, רבה של שכונת גילה, תוקף בחריפות את אייכלר שאמר כי יש להבדיל בין זורקי אבנים בגלל סכסוך אזרחי, לזורקי אבנים כדי להשמיד את מדינת ישראל ואת חיילי צה"ל: "לא שמעתי שמותר לרצוח או להרוג בהפגנות".
• אחרי שהפרקליטות סגרה את חלק מהתיקים נגדו, ר״ע נצרת עילית שמעון גפסו מגיב לראשונה: אני אדם מאמין ואני מקווה שגם בערעור בתיק אנצח.
• יונתן שטנצל המנהל מאבק נגד בית החולים 'מעייני הישועה' חושף הקלטה נוספת: מגיעים עשרות תלונות על זלזלול בחיי אדם, היחס בבית החולים לחולים השתנה בעקבות הפרסום בנושא.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0584442424 שלוחה 1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.