רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 ביוני 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

׳הפרלמנט׳ • עם העיתונאים משה פלדמן, יעקב עמר, זאבי סגל ואלי ביתאן. והערב: מה עומד מאחורי הראיונות של אלי ישי לתקשורת? האם יחזור לחיים הציבוריים, והאם אכן בגללו גוש הימין איבד מנדטים? האם אכן היתה קלטת, ומי בכלל גרם לו לצאת למהלך? דיון מרתק עם גילויים על מאחורי הקלעים של הימים הסוערים, ועל האסון באולם החתונות.
שוב ירי לעבר הדרום- יאיר פרג'ון ראש המועצה האזורית חוף אשקלון בראיון: "ב"ה אין נפגעים מירי הרקטה הערב, אני בטוח שהצבא מחזיק ביכולות למגר את ירי הטילים, לא יתכן שמעזה יקבעו לנו את סדר היום ושאלפי אנשים יחיו בחרדה!".
האסון אמש באולם החתונות- אלי ג'אן כתב 'ידיעות דרום' בראיון: "בשטח היו המון כוחות הצלה, אפילו יותר מדי, אנשים תפסו את הראש בידים, היו שם מראות לא נעימים".
דיון היום בעתירת התנועה לאיכות השלטון- עו"ד תומר נאור 'התנועה לאיכות השילטון' בראיון סוער: מתמודד מול השאלות הקשות בעקבות העתירה שהוגשה היום בבג"ץ נגד מינוי דרעי לשר.
דו"ח האו"ם על צוק איתן- יו"ר המועצה לשלום וביטחון תא"ל גדי זהר בראיון: "הדו"ח הזה באמת מוגזם ומעוות ולא הוגן לישראל, אבל זה שבנט צועק שהדו"ח הוא עם דם על הידיים זה התלהמות זולה, אני נגד ההגדרה שצה"ל הוא צבא מוסרי כי אין מוסריות בדיני מלחמה".
דרוזים בדרום ביצעו לינץ' בפצועים סורים- השר לשעבר סאלח טריף מראשי העדה הדרוזית בראיון: "הלינץ' אמש הוא מעשה חמור ונפשע! זה דבר חסר כל רגשות אנוש!  כל מנהיגי העדה התכנסו היום בקבר יתרו, אנו נדאג שדבר כזה לא יחזור".
אלי ישי שובר שתיקה- ששון טרבלסי בראיון: "אלי ישי לא מסתגר בביתו, הוא הולך במשך כל היום לפגישות עם נושים, הוא יחזיר את כל החובות בסוף, ראש הישיבה הרב מאזוז ואנשים טובים מארגנים דינרים עבורו".
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 054-923-0619 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.