רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 ביוני 2015

מה בין 'גילה' ל'גולובנציץ'?



חוצפתם ועזותם של ארגון הפשע 'אתרא קדישא' אינה יודעת גבולות, הם מתעתעים בציבור כאילו היה זה עדר של בהמות, שאפשר לעשות אתם ככל העולה על רוח עשקניהם.
בשעה שהם קוראים את הציבור למחות במקום אחד, הם מחטטים ומרוקנים מערות קבורה במקומות אחרים, ואין פוצה פה ומצפצף...
כאשר הם מזעיקים שמים וארץ, בארה"ק ובחו"ל על החוצפה הגדולה שמפנים בדרך כבוד קברי פיר, בה נקברו תרח וחבריו, כאשר גם יו"ר אתרא קדישא לא הודה שמדובר בקברי ישראל, אלא בספק, הם עצמם מחטטים ללא שום פיקוח, קברי פיר בדיוק כאלו, בירושלים בשכונת 'גילה'.
התמונות המצורפות שצולמו היום, מראים לנו על עבודות שנעשים בפיקוח כמה ערבים, ובולדוזר (או באגר) עובד שם במלא העוצמה, ואפילו אינם טורחים לפנות כביכול לתועלת המצלמה....
יזדעזע תבל ומלואה, היתכן שכזאת יעשה בישראל?! ממה נפשך, אם מותר, למה הם הופכים עולמות בגולובנציץ? ואם אסור, למה להם מותר?.
היתכן שהם ביזוי כבוד התורה באופן מחפיר כזאת, קרעו את תורת ה' לגזרים, ושלחו לשונם בה' ובמשיחו, כשהם עצמם עושים אותו דבר, אך ללא פיקוח וללא פינוי כמו שנעשה בגולובנציץ?
יהדות ארה"ק אייכם? יהדות חו"ל, אייכם????
הגיע העת לומר די!!! נאמר למלאך המשחית הרף! אל תעשו בקברים כנכס פרטי שלכם, מספיק....
מצורף כאן תמונות מ'גולובנציץ' (רשום על זה גולובנציץ 1 2 וכו') ושאר התמונות הם מ'גילה', ואנו משאירים לקורא הישר להחליט, אם מדובר כאן ממגיני קברים או ממחלליה! , ולהחליט מה בין לבין....
כמו כן מצורף כאן כמה מסמכים, שמראים שכל המקום הזה מלא בקברים מזמנים קדומים.
כן אנו מצרפים כאן 'מחאה וגילוי דעת' מחברי הנהלת העדה החרדית, אודות השערוריה הנוראה שנעשה בהנהלת העדה החרדית דבר שלא היה כמותו מיום שכוננו את העדה החרדית.
אנא, העבירו את החומר גם לחבריכם, שיתגלה לעין כל, מי המה באמת....

בכבוד ובהערכה
שומרי משמרת הקודש
להצלת העדה החרדית מידי שועלים קטנים מחבלים כרמים.
בארה"ק ובחו"ל

לגלריה כנסו כאן:




































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.