רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 5 ביוני 2015

מגזין הלילה של הנייעס החרדי:

הפרלמנט חוזר! העיתונאים שמעון ליברטי, מענדי גרוזמן ואבי שיף מסכמים שבוע.
סערת החזיר בצה"ל צודקת? למה מירי רגב מגנה? האם הנציגים החרדים יתערבו במשבר החרם? והאם נכון לעשות חרם יהודי? מה גפני יעשה במשבר הגז? וגם: למה המשיח יבוא בגלל קריאת ח"כים?
גדעון קוץ בראיון מפריז:"חברת אורנג' היא חברה צרפתית, רבע ממנה בבעלות המדינה. הם טוענים שאין להם שליטה על פרטנר בישראל ולכן הם רוצים לבטל את החוזה. הארגונים היהודים בצרפת מנסים להלחם בכל מי שקורא להחרים את ישראל, הוועד למלחמה באנטישמיות הודיע שיתבע את אורנג' על הצעד האחרון". והאם משתלם לאורנג' העולמית להכנס לשוק הערבי על חשבון הישראלי?
היום פסק בית המשפט שהקו של אברהם טריגר המטריד מפרסמים מיתד נאמן לא יוכל לפרסם מספרים על פי חוק ההטרדות. האם המחאה של אוהדי הפלס לגיטימית? האזינו ככה מטרידים את החברות!!
הקלטות בלעדיות!
רמי גרינברג יו"ר סיעת הליכוד בפתח תקווה בראיון:"בעירנו גרים ציבורים מכל הסוגים, חשוב לשמור על הססטוס קוו ולכן דאגנו שהתחבורה הציבורית שהיתה פועלת בשבת תפסק!  כעת אנחנו פועלים לחידוש הפעילות והתקציב למועצה הדתית בעיר, לא יתכן שראש העיר לא יקצה תקציב כל כך קטן לטובת הדת!". ומה היתה ההתבטאות השערורייתית של יאיר לפיד בליל שבועות בעיר?
שלמה ויזמן המכונה בעל השק בראיון בלעדי לנייעס החרדי, מספר על התקופה האחרונה שהיה בהולנד אצל הרב ברלנד. וגם סיפור חייו שהפך אותו לאהוד במיוחד על הצלמים באירועים הכי מרכזיים. (לירן חולצה אפורה החרדי)
שימי סגל עורך שטורעם מביא בראיון מיוחד את סיפורם של בני הזוג וילהלהם שקיבלו פרס מיוחד מידי נשיא המדינה. על תחילת הפעילות בתאילנד לפני שנים רבות,הקשר שנוצר עם עשרות אלפי מטיילים העזרה והסיוע. כמה כסף הוענק במסגרת הפרס? וממתי בתי חב"ד הפכו לכתובת בכל ארוע משמועתי?
אבי גרינצייג עורך בחדרי בראיון:"אין ספק שהאסונות בשבוע האחרון מחייבים את כולם לאחריות נוספת, אין בכלל צד ש'ונשמרתם' זה לא פחות חמור מכל דבר אחר". האם בחורים צריכים לותר על היציאה להתאוורר? האם גם מנהלי הישיבות שמארגנים טיולים  לבחורים צריכים להשתפר?האם באסונות הללו היתה ירידה בכמות המידע שרץ ברשת? ואיך משפחות מתמודדות לאורך זמן עם האסון?
העיתונאי והצלם בועז בן ארי חרדים 10 בראיון:"יש אירועים שהמשטרה מעדיפה שלא יהיה סיקור ולכן היא מרחיקה את הכתבים והצלמים. האם האלימות כלפי התקשורת זו הוראה ממפקדים? איך אפשר להיכנס לכל מקום למרות המחסומים והמאבטחים, מה לומדים עם הזמן? ומה עושים מול קהל שלא רוצה את הסיקור התקשורתי?
להאזנה: 055-980-8000 או מכשרים: 053-431-5088
המהדורות המרכזיות מכשרים
055-706-1758

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.