רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 5 ביוני 2015

ווארטים


״קל להגיד תודה על הדברים הטובים, אך חיים מספקים מגיעים רק לאלה שמודים גם על הרגעים הקשים״.

אשה אחת מספרת לשכנה המרוקאית שלה: “הבן שלי רק בן חמש חודשים וכבר יושב.”
המרוקאית מסתכלת עליה ושואלת: “השם ישמור... יושב על מה?”

מה ההבדל בין אברך לגמל - הגמל יכול לעבוד 3 ימים בלי לשתות האברך יכול לשתות 3 ימים בלי לעבוד

וואס איז די חילוק צווישן א כולל יונגערמאן און א קעמל? דער קעמל קען ארבעטן דריי טעג אן טרינקען, און דער יונגערמאן קען טרינקען דריי טעג אן ארבעטן

יום אחד אבא בא אומר לבן שלו אני צריך שתעשה לי טובה ענקית קח איתך כמה חברים יש לי גופה באוטו לך ליער הקרוב ותיזרוק אותה שם הבן הסכים וממלא את רצונו של אביו הוא הלך לכל החברים שלו עבר אחד אחד ושאל מי רוצא לבוא איתו מיתוך ה 20 ששאל רק 3 הסכימו לבוא איתו הם נוסעים ליע3 פותחים את הבגאז ומה הם רואים אלכוהול בירות חטיפים ופיצוחים ופתק מאבא שלו "בני היקר רק רציתי ללמד אותך מי אלה חברי האמת שלך מי יהיו איתך בכל צרה ומי ילכו איתך תמיד באש ובמים  בטוב וברע החברים האלו שבאו איתך אלה חברי האמת שלך!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.