רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 ביוני 2015

אשתו של ד"ר רוטשילד חושפת את הדרמה שעובר בית החולים מעייני הישועה בימים אלה: "כנראה קרה פה משהו, היה מקרים, שלא היו בסדר וצריך לתקן את זה"

בעקבות עשרות הפרשיות שנחשפות ע"י  הציבור הרחב על פאשלות רפואיות קשות, של בית חולים מעייני הישועה,  מודה גב רוזה רוטשילד האימא של בית החולים מעייני הישועה: "הכתבה הזו הזיקה לבית החולים בצורה נוראה. נוראה. נוראה "
עוד אומרת גב רוטשילד: "כנראה קרה פה משהו, היה  מקרים, שלא היו בסדר וצריך לתקן את זה".
ההקלטה תשודר  ביום ראשון.
·         הפרשיות הרבות שנחשפות בכלי התקשורת,
·           בו חולה הושאר ללא אינפוזייה ונוזלים ל  24 שעות,   
·         גב חיה פרידמן שנפטרה מדלקת ריאות קשה לאחר שבית החולים שלח אותה הביתה   לאחר שפנתה למיון, ולמחרת שפנתה לבית החולים מעייני הישועה התברר שהיה דלקת ריאות קשה עם נוזלים בריאות, והיא נפטרה יומיים לאחר מכן.
·         גב  רבקה ברוק שנפטרה בבית החולים בשבת ואף אחד לא הודיעה לילדיה חסידי חב"ד שהיא  נפטרה.
·         בתו של הרבי מקוצק שמאשימה את בית החולים בהריגת אביה האדמו"ר וזלזול קשה של צוות טיפול נמרץ.  מי שמתלונן מעיפים אותו מטיפול נמרץ וזה מה שעשו עם אביה האדמור.
·         גב יפה שטיינמץ שדיווחה ע ל אביה ראש העיר לשעבר הרב יצחק מאיר שביקש מים לנטילת ידים מאחות במחלקת פנימית ושמעה בתגובה: אני  אקבל ממך משכורת? והיא התעלמה ממנו.
·         הרב יחזקאל מוסקוביץ נכדו של הרבי משאץ שעשו לו צלקת נוראה בעורף עם תפרים שנפתחו לאחר ששוחרר מבית החולים.
·         הרב שלמה שטנצל יו"ר המשנה היומית שהוזהרו הרופאים של מעייני הישועה לא לתת לו לאכול דרך הפה כהמלצת פרופ קליינמן מביקור חולים, הרופאים נתנו לו לאכול והוא עשה אספירציה קשה וחובר למכונות הנשמה ואיבד את ההכרה  ונפטר זמן קצר לאחר מכן.
בהנהלת מעייני הישועה נלחצים שעשרות משפחות פונות לקו התלונות שהוקם לצורך העניין
077-4040520

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.