רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 ביוני 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

׳הפרלמנט׳ • עם העיתונאים שמעון ליברטי, אלי ביתאן ומענדי גרוזמן. והערב: מה אפשר לעשות נגד ניתוחי גופות? ולמה התקשורת שותקת? האם בשס עושים נכון בהשתלטות על מינוי הרבנים? ולמה הח"כים החרדים שותקים על תקיפת החייל?.
הכתב הפוליטי אבי שיף מסכם יחד עם משה פלדמן ויוסי פאר את היום הסוער בכנסת שהצית מהומה שלא זכורה זמן רב במליאה: עד, ואיך באמת הדיון היום לימד על האפוזיציה שמפולגת? איך לפיד הפסיד בכמה קולות את העברת החוק שמונע ממורשעים לשוב לשירות הציבורי, והאם החוק גם כלפי דרעי?
רבה של צפת הרב שמואל אליהו בראיון: "צריך לכוון בכל תפילת שמונה עשרה בברכת 'למלשינים אל תהי תקווה' על ארגונים שפלים כמו 'בצלם' ו'שוברים שתיקה', זו עיקר הכוונה בתפילה הזו, הם ארגוני תועבה, הם פוגעים בקב"ה!".
ח"כ מיקי זוהר 'הליכוד' בראיון: "כשאומרים לשמאל את האמת הם נכנסים ללחץ, הבהרתי לזועבי שאנחנו לא כבשנו כלום, היא התחילה להשתולל והורחקה מוועדת הכנסת, הקב"ה נתן לנו את הארץ והוראות איך לחיות בה".
הבלוגר חיים שאולזון בראיון: "אם אלי ישי יצליח לכסות את כל החובות, ולהקים קבוצות מתוך מוסדות יש סיכוי שיפתיע בעתיד בצורות שונות, ש"ס בבעיה בגלל ההתנהלות שלא תוכל להחזיק לאורך זמן. האם העובדה שדרעי שרד את הבחירות והותיר את אלי ישי בחוץ לא נחשבת ומדוע?
אביגדור רבינוביץ 'עבודות לחרדים' בראיון: מספר על השתלשלות העניינים בשבוע האחרון לאחר סדרה של הטרדות, "אמש הושחת רכבי והגשתי תלונה במשטרה, אינני יודע מי עומד מאחורי המעשים האלו, ומצפה מהחוקרים שימצו את הדין עם המזיקים.
הצלם משה ביטון חברו של המציל מחצור הגלילית שנעצר אמש בראיון: "מדובר במציל מאוד אחראי, הוא עוסק בזה כחמש שנים. המעצר שלו מיותר, המשפחה והחברים בהלם!".
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 054-901-7034 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.