רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 ביוני 2015

במעייני הישועה ובלניאדו כמעט והרגו את אשתי

שלום מר שאולזון

ראיתי שהעלית בתקופה האחרונה סדרת כתבות של ביקורת אודות בתי החולים מעייני הישועה ולניאדו, אי לכך רציתי לשתף אותך במה שעברתי בשני המקומות האלה
ויראה הציבור ויישמר מהמקומות האלה. 

הסיפור שלי מתחיל בקיץ 2012. 
אשתי הייתה בחודש התשיעי ועם צירי לידה
ובגלל שאנו גרים בבני ברק החלטנו באופן די טבעי לעשות את הלידה במעייני הישועה. 

הגענו למעייני הישועה ביום חמישי בשעות הערב, נכנסנו למיון נשים, שמו את אשתי בחדר ואז התחיל הבלגן. 
לא היה רופא רק אחות רוסיה עצבנית שלא מדברת עברית, אני עמדתי על כך שיבדקו את העובר באולטרה סאונד, אבל הרוסייה לא ידעה איך להפעיל את המכונה !!!  נתנו לנו להמתין שעתיים כאשר אשתי בכאבים ואין שום עזרה, ואז הגיע אח אחר שאמר שהכל בסדר ושחרר את אשתי הביתה. 

נסענו ללניאדו שם הכניסו אותנו לחדר ואמרו לי להמתין בחוץ תוך כדי שבדקו את אשתי. 
נכנס רופא דתי לאומי ובדק את אשתי בצורה גסה מאוד כאשר תוך כדי הוא מתבדח עם האחיות שעמדו סביבו, מדובר בבדיקות אינטימיות שכלל אינם מתאימות שגבר יבצע אותם ועוד עם בדיחות....
ואז נתנו לה להמתין 4 שעות בלי שאף אחד ניגש אליה. 

בשעה מאוד מאוחרת בלילה - בערך ב 3:00 לפנות בוקר הוצאתי את אשתי משם ללא תעודת שחרור וטסתי איתה לאיכילוב
כי הייתה לי תחושה שמה שהוא מאוד לא בסדר. 

בסופו של דבר באיכילוב גילו שיש לעובר מצוקה, ותוך כמה דקות שנכנסנו למחלקת יולדות אשתי הייתה כבר בניתוח קיסרי
שכמעט הרג אותה ואת העובר
היו ניסים גדולים , ברוך השם היא יצאה מזה. 

כל זה קרה בגלל שבשני בתי החולים לניאדו ומעיני הישועה אין אנשי מקצוע והם פשוט מסכנים חייהם של כל מי שנכנס לשם. 

אגב הגשתי תלונה בבית החולים נגד הרופא הדת״ל וגם במשטרה, ובימים אלה אני התחלתי הליך של תביעה אזרחית נגדו ונגד בתי החולים. 

תודה מראש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.