רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 5 ביוני 2015

רוצה לזכות היום במצווה של ביקור חולים?

בבית חולים הרצוג  ממש ליד  בית הקברות של הר המנוחות. שוכבים במיטות אנשים במצבים קשים ביותר, עם זונדה באף, מכונות הנשמה, וחולים  אף אחד לא מבקר אותם כמעט,  ובדרך כלל זהו התחנה האחרונה שלהם,, לפני בית הקברות.   וכתוב בגמרא (נדרים מ'.): "כל המבקר את החולה, ניצול מדינה של גיהינום"
יש לנו הזדמנות, מחר בבוקר ללכת ולשמח את אותם חולים  גלמודים בודדים, אשר נמצאים גם במצב קשה רפואית וכמובן נפשית.  תחשבו לכם לשכב 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע 365 ימים בשנה. ולראות רק אחיות מחליפים להם את הטיטול,  תוקעים להם זריקות, שהשם ישמור.
כמו כן יש שם מחלקה של תשושי נפש, במחלקת פסיכיאטריה, גברים  שמאושפזים במצב נפשי קשה,  ואין להם שמחת חיים, בני משפחתם כמעט ואינם מבקרם, בגלל הבושה.
כתוב בפרקי דרבי אליעזר  שהקב"ה מעדיף את החסד על פני קורבנות שעתידים ישראל להקריב בבית המקדש שנאמר :"כי חסד חפצתי ולא זבח"
החפץ חיים בספרו אהבת חסד: "ולהפך, כמה גדול העון מי שמתעצל ממצוה זו, דאיתא בגמרא (שם): "מעשה בתלמיד אחד מתלמידי ר' עקיבא שחלה, ולא נכנסו חכמים לבקרו, ונכנס ר' עקיבא לבקרו. ובשביל שכבד ורבץ לפניו - חיה. אמר לו: רבי, החייתני. יצא ר' עקיבא ודרש: כל מי שאינו מבקר חולים, כאלו שופך דמים". [מפני שבני אדם שנכנסין לבקרו, עושין לחולה כל צרכיו, ושמא יודע לו רפואה, או שיכול להשיג לחולה דבר שיועיל לו, שעל ידי זה ישיב את נפשו
היום יום שישי פרשת בהעלותך  בשעה  10.00 נפגשים בלובי בכניסה של בית החולים רחוב  מקור חיים 35 גבעת שאול ליד הר המנוחות.
קו  54  יוצא  כל חצי שעה מתחנה מרכזית (התחנה בצד של בניין התחנה המרכזית) 9.00 ו 9.30
המארגנים  077-9000-900
אז אין תירוצים. מי שיכול לארגן נגנים, זמרים, וסתם אנשים טובים שמוכנים לשמח חולים. שיגיע מחר נפגשים בלובי בכניסה. ניתן להביא חברים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.