רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 ביוני 2015

אמיר חצרוני במאמר מיוחד לאתר פיצ'יפקעס: ''שמח שהמלחמה נגמרה והנערים החטופים מתים''

הפרופ' לתקשורת השנוי במחלוקת אמיר חצרוני, פרסם הבוקר מאמר מיוחד באתר הברנז'ה הדתי פיצ'יפקעס על רקע סערת הלברטל שפרסם מאמר באתר 'כיכר השבת' תחת הכותרת ''כמה טוב שהם נחטפו ונהרגו'', הושעה מהגשת תוכנית ברדיו 'גלי ישראל'- ונאלץ להתנצל.

''דב הלברטל כנראה לא יודע ששנינו איבדנו אותה עבודה אצל אותו מעסיק מאותה סיבה''. פותח חצרוני ומסביר: ''לפני קצת יותר משנה פנה אלי אראל סגל, והציע שאגיש איתו ביחד את "לא סותם את הפה" בגלי ישראל. "אני לא אוהב את הדעות שלך , אבל מה לעשות ששמאלנים כמוך מביאים קהל," הוא הסביר''. 

''זמן קצר לאחר אותה שיחה קרו שני דברים שההצטלבות ביניהם גנזה את סיכויי לשבת מאחורי המיקרופון בתחנת הרדיו של המתנחלים. בגוש עציון שלושה תלמידי ישיבה לא חכמים (בלשון המעטה) החליטו לקחת טרמפ בשטח כבוש באמצע בלילה. עשרים קילומטר מערבה משם, זכריה כלבי ההאסקי האהוב שהיה עדיין גור התפתה להיכנס למכונית של גנב כלבים. מכאן, קצרה היתה הדרך לסטטוס נוקב שפרסמתי בפייסבוק ובו הבהרתי כי חטיפתו של זכריה מטרידה הרבה יותר מחטיפתם של גיל-עד שַׁעֶר, נפתלי פרנקל ואיל יפרח'', מספר חצרוני.

''בניגוד להלברטל, שזוכה ללא מעט פינוקים מהתקשורת הישראלית'', כותב חצרוני, ''אני מוחרם בתקשורת מאז שהצהרתי כי אני מתנגד לחוק השבות ומצטער שלא נעשתה סלקציה בעליה הגדולה של שנות ה-50. כנראה שלמדיה קל יחסית לבלוע חרדי לא לגמרי ציוני, שסבור כי המפתח לעתיד ורוד לעם ישראל הוא ביאת המשיח, וקשה לקבל חילוני קוסמופוליט שדורש משר הפנים למחוק את יהדותו, שסבור כי הקמת מדינת ישראל היתה טעות ושעתידנו בכלל באירופה''.

''ליתר ביטחון, הלברטל מיהר להתנצל על המאמר שפרסם השבוע ובו לעג (ובצדק לטעמי) לפסטיבל שנעשה סביב אותם תלמידי ישיבה שסירבו להבין כי אי אפשר לכבוש ולהשפיל את העם הפלשתינאי ולצפות ממנו לטרמפ.  ייתכן שההתנצלות של הלברטל תשכנע את סגל שהלברטל שווה בעל זאת מיקרופון. אני, מכל מקום, לא מתכוון להתנצל'', 

ומוסיף: ''במלאת שנה להרס עזה אני כותב פה בצורה הברורה ביותר: אם הייתי צריך לבחור אם להציל את חייו של זכריה ההאסקי או להציל ממוות שלושה דוסים שבמקום ללמוד מחשבים מבזבזים את זמנם על תורה וגמרא – לא הייתי מהסס לרגע ומציל את זכריה. אני שמח מאוד שמבצע צוק איתן הסתיים כפי שהסתיים – כאשר זכריה שוב אצלי בבית ותלמידי הישיבה מגוש עציון עמוק בעולם הבא'', מסיים חצרוני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.