רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 1 ביוני 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

אבי שיף: מדווח על כל הזעזועים במערכת הפוליטית, מה הוביל להתפטרותו של בגין מהממשלה? כיצד נתניהו מתמודד מול חברי המרכז שלו, ומדוע החליף מהלומות עם ליברמן? וכיצד יסתיים הקרע בתוך סיעת יהדות התורה?
ראש בראש! העיתונאים שמעון ליברטי ומענדי גרוזמן על כל מה שמעניין היום-והערב: מהומה על מאומה- מה מרעיש בהתפטרות של בני בגין? האם גרבוז חזר באמת בתשובה? ולמה במשטרה לא נלחמים בקמפיין החרד"קים?
שי ניב כתב הבריאות של גלובס חושף בראיון: "ליצמן שמבקש למנות את הפרופ' רוטשטיין למנהל ביה"ח הדסה, אסיר תודה לאיש בשל הטיפול המסור בנכדו החתן שהתמוטט לפני מספר חודשים. האם רוטשטיין מוערך מספיק בלי קשר ליחסיו עם ליצמן? ואיך מגיבים בלשכת ליצמן
עורך ׳בחדרי׳ אבי גרינצייג בראיון: מביא את כל השתלשלות הסערה סביב הנסיון לערוך טקס נוצרי במתחם קבר דוד בירושלים. מה הסיכומים של המדינה מול הותיקן? מה המלחמה בין הכנסיות השונות?ומה באמת קורה מאחורי הקלעים של המאבק.
השערוריה נמשכת! גם מחר מתכננים הנוצרים לנסות לטמא את ציון דוד המלך-הרב יוסף ברגר מרבני קבר דוד המלך בראיון סוער: "אני קורא לכולם להגיע זו מלחמת קודש, נחסום את הטמאים בגופנו ונשפוך את דמינו לכבוד דוד מלכא משיחה".
יניב בר אילן דובר "כח לעובדים"  בראיון: "לאחר מאבק ארוך הגענו להסדר עבור עובדי חברת 'קווים', תנאי העבודה שלהם היו פיקוח נפש לנוסעים! עובדי אגד תעבורה עדיין במאבק, אך כרגע ללא התקדמות!". כיצד הם דואגים לא לפגוע בנוסעים?
הפייטן משה חבושה בראיון: "חזרתי ממפגש עם שייחים וזמרים מכל העולם הערבי, הם לא יודעים כלום על ישראל אבל המוזיקה חיברה ביננו! הם מכירים את כל השירים שלי, ביקשו שאשיר להם סליחות ופיוטים!". מי השייח הקטארי שדאג לממן את המפגש, כיצד דאגו לו לאוכל כשר?
רזיאל אוחנה מארגון ׳הצדיקים חיים׳ בראיון על הילולת יהודה בן יעקב ביהוד כל הפרטים ומה בדיוק הולך לקרות שם.
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 0534315544 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.