רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 26 ביוני 2015

מבזקים - מפה ומשם


רב היישוב כפר חב"ד במתקפה חריפה נגד הווטסאפ בכנס חיזוק מיוחד: "שאתה נוסע לטייל יחד עם עוד כמה זוגות צעירים מהחברים שלך, אתה לא רואה ומבין שהדבר הזה יהרוס לך את חיי הנישואין. למה אתה מכניס את הבת שלך לניסיונות?"
--------------------
נינה לאדמו"ר מבעלזא נכדה לבנו הרה"צ אהרן מרדכי בת הרב אברהם סאפרין
--------------------
שרת התרבות מירי רגב: אפעל שספורטאים גם אם הם שומרי שבת יוכלו להשתתף בתחרויות. שמירת השבת לא תזיק להם.
--------------------
בבית הכנסת קהל חסידים של הרב שוורץ שליט"א בווינה התקינו היום דלת מוגן ירי , עקב מה שקרה לאחרונה בבתי כנסת בארופה,  דלת אוטומטית שאפשר להכנס בה רק עם טביעת אצבעות או כרטיס מגנטי ובשבת עם מנעול מספרים
--------------------
שי ויספיש בטוויטר: ‏בג"צ קבע: לא תנותח גופתו של הילד נתנאל יהודה ואנונו מבית שמש, שטבע שלשום בבריכה בחצור. המשפחה מתארגנת להלוויה שתיערך בשעות הקרובות
 --------------------
בלגן בממלכה. - במאנשסטר שבאנגליה מופצים פשקווילים נגד מנהל מוסד חינוכי אריה ארנטרוי בטענה שהוא מעסיק פדופיל מורשע
--------------------
סגן שר החינוך פרוש קיים בלשכתו פגישה דחופה עם ראשי מערכת החינוך בציבור החרדי, מעיין החינוך התורני, החינוך העצמאי, רשת חב"ד, ומנהלי איגוד הת"תים בנושא הטיולים בימי הקיץ.
 --------------------
הגאון רבי ציון בוארון עורך היום צום להחלמתו והתמדת בריאותו של מרן הגאון רבי שלום כהן, ואמש הפסיק הגר"צ בוארון את לימודו התעניין במצבו קרא פרק תהילים, ואף ערך מי שבירך.
 --------------------
סוער ברבנות: זוג שהגיעו לפני מספר חודשים לקבל אישור נישואין וקיבל תעודה בהליך מהיר בעקבות הריונה של האישה התגלו כזוג חד- מיני ו״הגבר״ היא בעצם אשה שעברה ניתוח לשינוי מין ושינתה את סעיף המין בתעודת הזהות. הרבנות: ״הנישואים בוטלו״
--------------------
שני אלמונים זרקו בקבוק הבערה ליד הבית חב״ד במאונט אולימפוס בקליפורניה ושרפו את האטו של הרב, הרב שלום רודל. - זה היה ב2 בלילה, כשהרב שמעו רעש ופצצים, וע״י הווידיו ראו שאוטו הגיעו אם שני אנשים, השחיין בקבוק הבערה, ונעלמו. האוטו נשרף לגמרי. אין נזק לאיש. משטרת לאוס אנגליס פתחו בחקירה.
--------------------
צאנז-קלויזנבורג: - התרגשות רבה בקרב חסידי ואוהדי "צאנז-קלויזנבורג" בני-ברק לרגל מעמד חנוכת הבית לביהמ"ד המפואר בעיר היום ליל שישי בערב תתקיים מעמד הפתיחה בהשתתפות קהל אנ"ש רבנים חשובים וכמו"כ סעודת ההילולא לרגל הילולת רבינו זי"ע.
--------------------
נס והלם ברח' תורה מציון בירושלים! חבלני משטרה הוזעקו הלילה עקב שמיעת פיצוץ בתוך פח אשפה, וגילו מטען חבלה גדול מחובר לשעון הפעלה עם רימון רסס. נפתחה חקירה לבדיקת הרקע והנסיבות. בשלב זה לא ברור אם הרקע לאומני או פלילי.
 --------------------
אליוביץ ברוטרניק: אנטישמיות בארה״ב: במאונט אלימפוס שבקליפורניה הושלך אמש בקת״ב לעבר רכבו של שליח חב״ד הרב שלום רודל. הרכב נשרף כליל, נשרפו עשר סידורים, ספר תהילים ו-5 מזוזות. אין נפגעים. המשטרה המקומית פתחה בחקירה.
 --------------------
המשט לעזה יצא מיוון. ח"כ באסל גטאס על הסיפון: "סוף סוף יצאנו. חכו לנו".
 --------------------
'יתד נאמן' בכותרת ראשית: "פיגוע בחומות היהדות, הרס חומות הגיור" הסוכנות מנסה בסיוע רבני 'צוהר' לעקוף את סמכות ההלכה ולהקים בי"ד עצמאי לגיור בחו"ל.
 --------------------
'הארץ': ניצבים בכירים במשטרה ניהלו קשר טלפוני בשנים האחרונות עם אלכס ויז'ניצר איש סודו של ליברמן ואחד מעצורי פרשת 'ישראל ביתנו'.
 --------------------
בחסדי שמים סוכל פיגוע: פלסטיני פתח בירי לעבר חיילי צה"ל במחסום בקעות. נורה ונפצע אנושות. למרבה הנס אין נפגעים לכוחות צה"ל.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 --------------------
 עדכן זמנים - זמני כניסת שבת פרשת חוקת: ירושלים: 19:11 ביתר עילית: 19:13 בית שמש: 19:12 קרית גת ובני ברק: 19:28 מודיעין עילית וצפת: 19:23 אלעד: 19:20 באר שבע: 19:21 אשדוד ותל אביב: 19:30 חיפה: 19:24 נתניה: 19:29 אילת: 19:15 • צאת השבת: ירושלים וביתר עילית: 20:31 בית שמש, קרית גת, מודיעין עילית ובאר שבע: 20:32 בני ברק, אלעד ואשדוד: 20:33 צפת ונתניה: 20:34 חיפה ותל אביב: 20:35 אילת: 20:26 • ר"ת: 21:06
 --------------------
שמחת בית בעלזא - נולדה נינה למרן האדמו"ר מבעלזא, בת לנכדו הרב אברהם ספרין חתן הרא"מ רוקח.
 --------------------
דה מרקר: שר הכלכלה אריה דרעי סרב לחתום על מתווה הסדר הגז; ההכרעה עוברת לממשלה.
 --------------------
ח"כ איתן כבל לגלסנר במהדורה המרכזית ב'קול ברמה': "צריך להוריד את הכובע בפני אריה דרעי שהעביר את הסמכות לממשלה, מדובר במהלך עם אומץ לב ציבורי".
 --------------------
 בחתונת בן הר' בן ציון שטנגר השתתפו עד כה: הגרי"מ הגר, הגר"ש רבינוביץ, סגן שר הבריאות ח"כ ליצמן, סגן השר ח"כ מאיר פרוש, מנחם לייזר מוזס, חנוך זייברט, מאיר רובינשטיין, ישראל פרוש, מנחם שפירא, אלימלך שפירא.
--------------------
מדוע המשטרה לא עוצרת את קו החרד"קים?
קול ברמה: עליית מדרגה במאבק הקיצונים ובניסיונותיהם לפגוע בחיילים החרדים, באמצעות קו המעדכן את פרטיהם
אלי שלזינגר
קיצונים חרדים המתנגדים לגיוס בני ישיבות ואברכים פתחו לאחרונה קו מאבק באמצעות הטלפון - בו הם מפרסמים את שמותיהם ותיאוריהם של בכירי המגייסים החרדיים, במטרה לעודד פגיעה בהם, כך חשף אמש (ד') מנדי ריזל, כתב 'קול ברמה' לענייני צבא ובטחון, במהדורה המרכזית עם ישורון תורג'מן.
י.ג, קצין חרדי מפתח-תקווה הגיש בנושא תלונה למשטרה לפני חמשה שבועות - אך עד כה דבר לא נעשה והמשפחות של החיילים החרדיים חוששות לשלומן.
במקביל, תלונה שהגישה רעייתו כמה ימים קודם לכן, בעקבות פרסום מודעות עם שמו ותמונתו, נסגרה כיוון ש"לא נמצאו ראיות פליליות".
מהמשטרה נמסר ל'קול ברמה' כי "תיק החקירה הועבר לבחינת הגורמים המקצועיים באגף החקירות והמודיעין במחוז מרכז".
--------------------
מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "בצה״ל משרתים למעלה מ-4,500 חיילים חרדים במגוון תפקידים ומקצועות. צה״ל מגנה פגיעה במפקדיו ובחייליו אשר עושים לילות כימים בהגנה ובשמירה על מדינת ישראל ותושביה.
"מפקדי צה״ל מטפלים במקרי תקיפת חיילים במלוא הרצינות והרגישות, ובמידת הצורך אף מפנים חיילים לוועדה מיוחדת אשר בוחנת באופן פרטני מתן אישור לחיילים לנוע בלבוש אזרחי מחוץ לבסיסים. לא נרשמה עלייה בשנה האחרונה בבקשות לנוע בלבוש אזרחי מחוץ לבסיסים".
לפרוייקט מיוחד ביחידת להב 433 של משטרת ישראל בלוד
דרושים 15 בוגרי ישיבות לתפקיד מסווג בתחום המודיעין הרגיש.
סביבת עבודה חרדית טהורה, תגמול הולם לבעלי משפחות, אפשרות להסעות באיזור המרכז.
מיועד לבני 21 עד 28 שלא עשו שירות צבאי / אזרחי
יתרון לדוברי שפות כולל יידיש.
לפרטים יוני 050-5064309 02-5428031
ניתן להשאיר הודעה כתובה עם מספר טלפון ואנו ניצור איתכם קשר !
 --------------------
אשה חרדית הותקפה הלילה בבית שמש ע"י 4 אתיופים שהיו שיכורים .טופלה במרפאת טרמ.
--------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
מני גירא בפרסום ראשון: "זוהי מפת הנרשמים המסתמנת לזמן אלול בישיבות הגדולות: 'חברון עוברת את ה-200, 'סורוצקין' את ה-100, 'חדרה' נותרה מבוססת ו'תורה בתפארתה' מפתיעה עם 140 בחורי עילית".
דניאל בר בנו של הנרצח דוד הי"ד בראיון: "שני רעולי פנים הגיעו אליו עם כלים. אין לי ספק שמדובר באירוע לאומני. המשטרה מתעלמת מאיתנו, כל המידע וההדלפות אנחנו מקבלים רק דרך התקשורת. חייבים לעצור את המצב שהשב"חים קופצים מעל הגדר ונכנסים דרך 443".
כתב 'כלכליסט' אורי תובל בראיון: "דרעי הנחית הפתעה לחברי הקבינט. בדרך כלל לכזה דיון בקבינט מגיעים כולם עם החלטה מראש. הסיפור הזה מורכב וצריך לעבור את אישור הכנסת, זה יכול להיות הסיפור של הממשלה. נתניהו בפלונטר - בלי ש"ס אין לו ממשלה. דרעי הכניס את הממשלה למבוך. טענתו - נתניהו לא הסכים לתנאים החברתיים שהצבתי".
אברהם קאפ יו"ר 'עזרת אחים' בראיון: "אני מלווה את משפ' ואנונו ב-48 השעות הקשות. מעולם לא נתקלתי בכזה אטימות של המשטרה. הם המשיכו להעביר עוד סבל לבני המשפחה. למעלה מ-1000 איש חיכו אתמול שעות בבית העלמין, אמרו תהילים והתפזרו. בסוף ניצחנו והילד נקבר היום בלי ניתוח".
נתן חיים פישמן מדריך טיולים חרדי בראיון: "החוק מחייב על כל 25 תלמידים איש צוות אחד, אנחנו דואגים ליותר. למרות ההסתה נגד החרדים - אנחנו שומרים יותר מהחילונים על ׳ונשמרתם׳. חלק מהמוסדות שלנו לא מארגנים בכוונה טיולים למקומות עם מים".
 --------------------
מהדורת חצות בסקופים:
ההחלטה המפתיעה של שר הכלכלה אריה דרעי שטלטלה הערב את המערכת הפוליטית והכלכלית.
•• מועצת הפרשנים עם ישראל כהן איתי גדסי ישי כהן ויענקי קצבורג, האם יש קשר לבג”צ נגד מינויו לשר? נתניהו הופתע או ידע מראש?.
• דברי רבו של כפר חב”ד נגד הווטסאפ, דובר חב”ד הרב מנחם ברוד בראיון.
• ח”כ דב חנין בראיון: הטייקונים חשבו שיהיה קל עם דרעי וטעו, השר לא נכנע ללחצים..
• בג”צ מתערב שוב נגד ההלכה היהודית? כתב רשת ב' אמוץ שפירא על החלטת בית המשפט העליון מהיום נגד ההפרדה בבתי עלמין.
• פרופ' אביעד הכהן בראיון: לעתירה נגד מינוי דרעי אין שום סיכוי אין לה ידיים ולא רגליים.
• חבר מועצת עירית ביתר מנחם זיידה בראיון על הניסיון לעלות שוב את מחירי הארנונה בעיר ועל מכתב בית הדין נגד המלשינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.