רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 ביוני 2015

'בקהלה' מחרים את הרבי מחב"ד

ב"ה ח' תמוז תשע"ה
לכ' מערכת בקהילה/מנויים
שלום וברכה
הנידון: הפסקת מנוי
אני רוצה להפסיק את המנוי שלי בעיתונכם,
עיתונכם מתיימר לפנות לקהילה החרדית, ולדווח על אירועים  של הקהילה החרדית, אולם רוח העיתון מביא אותי למסקנה שאיני נמנה על הקהילה החרדית.
אני חסיד חב"ד ובעיתונכם יש התעלמות פושעת ומכוונת .מהאירועים של חב"ד מהאדמו"ר זי"ע. אינכם שוכחים כל שבוע לדווח עם תמונה על אופנוע המתהפך על אופנוע , עם תמונה המביאה ממש ליראת שמים, ועל כל השטויות של מעשה בכדור, ועל כל אירוע של 15 איש.
אבל על ג' תמוז יום ההילולא של ראש כל בני הגולה, אביהם של 4000 שלוחים בעלי מסי"נ בכל העולם כולו, למען התורה ומצוותיה, רבם של רבבות רבבות ההולכים בדרכיו .  על מאות ספריו של הרבי .  על  50 שנות עבודתו בלי שעה מנוחה ביום ובלילה,  על רבבות מכתבים ומענות לכל גדולי הדור ולהמון -עם אנשים נשים וטף, בעצה והדרכה המודפסים ב-30 כרכי אגרות קדש, על אלפי סיפורי מופת. ומעשה ניסים,  על רבבות רבות מבני ישראל, שקיבל ליחידות במשך כל הלילה כמה פעמים בשבוע,    על ההתוועדיות של שעות רבות, בשבתות ביומי דפגרא, שבהם נבע מעיינו בנגלה בחסידות בקבלה במדרש, בפרשת השבוע, בעצות בעבודת ה'.  באמירת לחיים אישית ומעודדת, על ניגוני הכיסופים המרוממים כל שומעיהם, על חלוקת כוס של ברכה בעומדו שעות רבות על רגליו לאלפי יהודים, וזאת לאחר התוועדות של 5-7 שעות, ללא אכילה ושתיה,   על עומדו במשך כל יום ראשון על רגליו גם בהיותו מעל גיל 90 בחלוקת מטבע לצדקה ,ביחד עם ברכתו הקדושה, למשך  7-8  שעות. על הגותו בתורה כל רגע פנוי, וזאת שמענו בסיומי הש"ס ומסכתות במשך  השנה בהתוועדויות   ועוד ועוד מפעולותיו הכבירות בהקמת מוסדות תורה וחינוך לבנים ובנות, בתי כנסת מקוואות וכו'
ועל כל זה, עיתון לקהילה החרדית לא מצאה לנכון לציין ולו במילה אחת. ולוח השבוע ב "תבונות" של שבוע שעבר מסתיים בב' תמוז, ג' תמוז חל בשבת אבל לא הי' שום אירוע משמעותי לקהילה החרדית.
ביום שישי שעבר וביום א' עברו על ציונו הק' למעלה ממאה אלף יהודים, אבל בעיתון לקהילה החרדית אין מה לדווח, ולו במילה אחת, ובפרט לשים תמונה,אין לזה מקום לקהילה החרדית, בין מאות התמונות הקדושות של אירועים  בהשתתפות מזומן או מנין,
בעיתון השבוע מדווח על מוסקווה שנחנך בה מרכז לבריתות. כל המוזכרים בכתבה הם שלוחי קודש  של הרבי, אבל ח"ו לכתוב את המילה חב"ד או לובאוויטש.
גם השבוע הלוח ב "תבונות" מסתיים בי"א תמוז .כי בי"ב תמוז לא קרה שום דבר דבר משמעותי לקהילה החרדית, ניצל גדול מפיצי היהדות במסי"נ ברוסיה הסובייטית. אדמו"ר הקודם הריי"צ נ"ע ממיתה בירייה ויצא בניסי ניסים לחירות , נו מה כבר קרה, זה לא לקהילה החרדית כמו הסיפור על הדרוזים,
כך אתם מתנהגים בכל מועדי חב"ד כי"ט כסליו וכו' כפי שכתבתי התעלמות פושעת, והעושים במלאכה מה יאמרו ביום הדין. ועל כל זה אני לא רוצה להיות יותר מנוי על עיתונכם, עשו לי חשבון מהחייב לכם ושלום על ישראל.
נ.ב . למען השקיפות אני מפרסם מכתבי זה ברבים

שלמה פליישמן
נחלת הר חב"ד ק. מלאכי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.