רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 ביוני 2015

תרמה מכשיר רפואי למרכז שאלר בערד הפועל בשיתוף "איחוד הצלה"



במעמד סגן שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן, תרמו החברות סמסונג ומדיגל מכשיר לאיתור מוקדם של בעיות לב למרכז הרפואי שאלר בערד הפועל בשיתוף ארגון רפואת החירום "איחוד הצלה". סגן השר אמר כי: ?????

המכשיר שנתרם למרכז הרפואי שאלר הוא LABGEO IB10 של סמסונג המשמש לבדיקות חלבונים ומרכיבים בדם. אחד השימושים הנפוצים של המכשיר הוא אבחון מוקדם של בעיה לבבית.

יהודה אטיאס, מנהל אגף רפואה ב"איחוד הצלה" אמר כי: "מכשיר זה מזהה בין השאר סממנים המעידים על התקף לב או שלילתו. בכך המכשיר חוסך לחלק מהתושבים נסיעה מיותרת לבית חולים מרוחק ושהייה בחדר מיון. באופן זה מסיי המרכז הרפואי בערד להוריד את הלחץ בחדרי המיון בבתי החולים בסביבה".

מנכ"ל המרכז הרפואי שאלר, דוד פלדינגר, אמר: אנו מודים לסגן השר ליצמן על שנתן את חסותו לאירוע התרומה ומוקירים ומעריכים מאוד את תרומת סמסונג. בזכות סמסונג ו'איחוד הצלה' אנו נמצאים בקדמת הרפואה למען תושבי הדרום".

תחילתה של יוזמה זו בהכרזה כלל-עולמית של סמסונג כי תשקיע כ-20 מיליארד דולר בפרויקטים בתחומי השמירה על הסביבה ושירותי הבריאות עד 2020. סמסונג ישראל תורמת מכשור וציוד רפואי מציל חיים לעמותות שונות בישראל, ביניהן: "עזר מציון", "גדולים מהחיים", מרכז רפואי פדה-פוריה, זיו - המרכז הרפואי בצפת, מרפאת חירום בערד, מרפאת לילה ברהט ו"איחוד הצלה". הפרויקט הוא חלק ממהלכיה של החברה, המבקשת להשקיע מרווחיה בתרומה לקהילה, ועל כן היא מציבה את המכשור הרפואי במקומות שיסייעו לאוכלוסיות מוחלשות יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.