רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 ביוני 2015

מבזקים - מפה ומשם


'ישראל היום': הרבנות בי-ם ביטלו נישואין של זוג שבועיים אחרי החתונה, לאחר שהתברר שהזוג שיקרו על הרבנים והם למעשה 2 נשים. את הזוג קידש אחד מרבני המועצה הדתית.
--------------------
ב.ד.ה. הגא”מ וינטרניץ זצ”ל נפטר בבית החולים לאחר שנפל לפני כשבועיים. ההלויה בחצות מביהכנ”ס היכל שמואל במטרסדרוף להר הזיתים.
--------------------
בד״ה: ג׳ו לובנשטיין נפטר לפני זמן קצר כשהוא בן 87.
ג'ו היה פוליטיקאי שמרני לשעבר בלונדון במשך 30 שנה ודובר ידוע עבור הציבור החרדי ופעל רבות למען הציבור היהודי. בעיקר התפרסם לאחר שהיה ראש מועצת קריה האקני ארבעה פעמים ברציפות. לפני מספר שנים מונה כנשיא ארגון השומרים בסטמפורד היל.
בנוסף למשרדים ציבוריים הרבים שהחזיק הוא גם הצליח בעסק סיטונאי של חשמל. השאיר אחריו שמונה ילדים ונכדים רבים.
--------------------
אליטוב בטוויטר
‏שני רבנים יבקשו להוכיח מחר את צדקת דרכם בהליכי שימוע. הרב יונה מצגר בפרקליטות ירושלים והרב שלמה ריסקין במועצת הרבנות הראשית לישראל.
--------------------
עמית סגל בטוויטר: יש רוב לנתניהו בנושא הגז: סיעת ישראל ביתנו צפויה להצביע בעד.
 --------------------
'הקול החרדי': מעצרו של הבחור 'שבת היום' מ'ביג' באשדוד, הוארך ביום.
 --------------------
ישי כהן בטוויטר: מגיע קרדיט לסגן ר"ע ירושלים צביקה כהן שדאג לתקציב בסך 604 אלף שקל לפעילות 'בין הזמנים' עבור הנוער חרדי בעיר.
 --------------------
בשעה האחרונה נשמעו שתי אזעקות ברמת הגולן, עקב זליגת פצמ"רים מסוריה, בחסדי שמים ללא נפגעים או נזק.
 --------------------
ערוץ 7: מארגנים מרכזיים של המשט לעזה קיבלו כחצי מיליון יורו מסוכנות סיוע של ממשלת צרפת.
 --------------------
ישראל כהן ב'כיכר': המועצת החסידית תתכנס בעקבות דרישתו של האדמו"ר מסלונים לדון שוב בנושא התארים בסמינרים. הבקשה הועברה מהגר"מ ברזובסקי למזכיר הרב מרדכי שטרן.
 --------------------
 אזעקה נשמעה במועצה אזורית חוף אשקלון - זוהתה נפילה בשטח פלסטיני.
 --------------------
פרשת הגז: הממשלה אישרה בהצבעה העברת סמכויות אריה דרעי למליאת הממשלה.
 --------------------
יוסי אליטוב מ'משפחה' בטוויטר: שני רבנים יעברו מחר שימוע. הרה"ר לשעבא רבי יונה מצגר בפרקליטות ירושלים, והרב שלמה ריסקין במועצת הרבנות הראשית לישראל.
 --------------------
מקורבו של רה"מ בנימין נתניהו גיל שפר מונה לקונסול כבוד של מדינת יפן.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 --------------------
תיעוד באתר 2525: ירי בוצע הלילה לעבר אמבולנס מד"א בבית אל. אלי בין: "זה ניסיון לפגוע במכוון ברכב המיועד לטיפול ופינוי פצועים וחולים. זה חציית קו אדום".
 --------------------
גבריאל ששון שאיבד את ילדיו באסון השריפה ב'קול ברמה': "אשתי ב"ה השתחררה והיא בבית. היא עדיין זקוקה לטיפולים. לא חשבתי שאצליח לעמוד בזה, אבל הקב"ה נותן לנו הרבה כוחות".
 --------------------
 ברכת מזל טוב לאברהם בריסק יו"ר 'בולטון פוטנציאל' להולדת הנכדה הראשונה.
 --------------------
העיתונאית לינוי בר גפן בטוויטר: היחיד שהיה לו אומץ לומר לי בראיון על סוגיות הקשורות למשרדו: "לא יודע, רוצה לבדוק" הוא סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן. דווקא זה שבקיא יותר מרובם. מעדיפה את הלא בטוח.
 --------------------
סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי ללביא ב'קול ברמה': "קיבלתי היתר מהרב שלי ולא משנה מי הרב ללחוץ ידיים למנהיגים. גם רבנים חרדים שאני פוגשת אמרו לי שזאת ההלכה כשבוודאי מדובר בעניין של נימוס".
 --------------------
ברכת מזל טוב לעיתונאי יאיר אטינגר מ'הארץ' להולדת הבת.
 --------------------
ויסברג ב'בחדרי': באם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל' תתכנס ביום ג' הקרוב בירושלים.
 --------------------
הטרגדיה בירושלים - אודי גל דובר כבאות והצלה בירושלים בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "קיבלנו דיווח על ילד שנפל לפיר מדרגות, במבנה בית ספר סגור בשכונת רמות. צוותי כיבוי הגיעו לבית הספר, פתחו שער סגור והחלו בסריקות, לאחר זמן קצר אותר בחדר המדרגות ילד מוטל על הרצפה כשהוא ללא הכרה ובמצב קשה ביותר. צוותי מד"א ואיחוד הצלה החלו בפעולות החייאה נמרצות על הילד ופינו אותו לבית החולים שם נקבע מותו".
--------------------
יו"ר יחד אלי ישי בפייסבוק: אחרי השרץ והכסיל יאיר גרבוז  בנאום "הקומץ" ואחרי הבהמה האנס מנכ"ל הבימה עודד קוטלר כעת הכוכבת החדשה של הנאורים מהבוהמה התל אביבית שעברה מיד ליד בין כמה מגברברי מרץ עד שהתקדמה להיות חכי"ת והערב הכוכבת החדשה מוציאה פוסט חמור בו משווה בין קברו של ערפת לקבר של רבי שמעון בר יוחאי. שמאלנים יקרים אין ספק  שבהמות קומץ ומנשקי טרוריסטים אלו המשפטים שהכי מתאימים לכם.
 --------------------
השדרן דוד מכלוף חכם בטוויטר: גם בתקשורת של האשכנזים התחילו לקלוט שאין תחמן יותר גדול מדרעי וגדול הפרשנים הפוליטיים במחמאה למחולל המהפכה קבלו:קריסטל ברשת ב' - אין ספק, דרעי האיש הכי מעניין והכי מוכשר והכי גאון במערכת הפוליטית,
עשה אתמול תרגיל מהסרטים ומהמבריקים שהיו כאן אי פעם  שוורצנגר קטן עליו.
 --------------------
לוי אדרעי בטויטר: מחר במסיבת עיתונאים בשעה 10:30 צפוי להודיע אביגדור ליברמן על כניסתו לקואליציה
--------------------
הפרשנים תוהים, מה מטרת הפגישה של מאיר פרוש והגאבד הרב וייס ?
 --------------------
ישראל אוחיון כתב 'אשדוד 10:
"המפגין  העצניק מישיבת גרודנא אשדוד  שמגיע כל שבת למתחם  'ביג' באשדוד  שצועק 'שבת היום' נעצר השבת לאחר שבת רביעית שמגיע להפגין במקום. גם הרבנים ביקשו ממנו להפסיק להפגין שם והוא המשיך. המשטרה עצרה אותו בטענה שמעשיו מוגדרים כהטרדה. הוא גרם לחילול שבת כשהסריטו אותו והרס את מה שטובי המוחות מנסים להוביל".
--------------------
 איתמר: כוחות צבא ומנהל שוב הרסו לפנות בוקר את בית הכנסת חזון דוד.בחודשים האחרונים פועל מח"ט חברון באינטנסיביות להריסת המקום ופעם אחר פעם מגיעים כוחות והורסים את הבניה הקלה.התנהלות זאת הביאה בשבועות האחרונים לכך  שעשרות נערים יהודים מהאיזור מתעמתים עם ערבים, משליכים אבנים לעבר ערבים ודווקא במקום שהייתה רגיעה החל עימות.פעיל הימין איתמר בן גביר  אומר בתגובה כי "מחט חברון  גורם לתסיסה בשטח ומתנהג כמו פיל בחנות חרסינה.כל אבן שנזרקת היא כתוצאה מהתנהלותו חסרת האחריות.סביב בית הכנסת יש עשרות מבנים לא חוקיים של ערבים אך המחט לא נוגע בהם ורק מגביר את הכעס של התושבים"
--------------------
: הבחור שנוהג לצעוק שבת היום נעצר השבת אחרי שהשתולל וזרק דברים על אנשים
--------------------
משה הרמן ב'קוקר': מרן הגר"ח קניבסקי התבטא השבוע: "אנו עומדים בפתחה של תקופה לא קלה לעם ישראל - צריך רחמי שמים מרובים".
--------------------
 'הקול החרדי': גילה ששון אם הילדים שנספו באסון ונפצעה קשה, צפויה להשתחרר היום מביה"ח.
‬--------------------:
קובי כחלון ל'ידיעות ירושלים': "הילדים שלי לחצו עלי לעזוב את התפקיד הציבורי - גם בגלל ההליכים שנקלעתי אליהם
--------------------
נהג ג'יפ נפצע בינוני ו-7 קל בתאונה עם בין ג'יפ לאוטובוס בצומת בית רימון, מתנדבי איחוד הצלה מעניקים להם טיפול רפואי ראשוני

--------------------
 טרגדיה בבעלזא: בשבת בבוקר נפטר הרה"ח ר' מרדכי רובין ז"ל (בן 52). מחשובי חסידי בעלזא
--------------------
 אתר 2525: ילד כבן 11 נפל בצאת השבת מגג ביה"ס ברחוב הרא"ה בירושלים ונפצע אנוש, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' ביצעו בו החייאה ובבית החולים נקבע מותו. צוותי כיבוי פעלו בזירה לפריצת שער בית הספר בכדי שכוחות ההצלה יוכלו להכנס לזירה
--------------------
 רעידת אדמה הורגשה השבת בישראל בשעה 18:30 בעוצמה של 5.1 דרגות. התקבלו מאות קריאות למשטרה ולמד"א. לא נמסר על נפגעים או נזק. ~~|~~ בהמשך לאסון בשכונת רמות - אייזיק כץ מתנדב איחוד הצלה בראיון לסוכנות הידיעות חדשות "חדשות 24": "כשהגעתי לזירה שער בית הספר היה נעול וכיבוי נאלצו לפורצו, הילדים ככה"נ טיפסו על השער ונכנסו לשחק בתוך מתחם בית הספר, הילד היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שבמהלך משחק על גג בית הספר נפל מגובה רב, ביצענו בו פעולות החייאה בניסיון להציל את חייו, הילד פונה תוך כדי החייאה לבית החולים במצב אנוש שם למרבה הצער נקבע מותו". להאזנה לראיון במלואו חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502938366 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים
--------------------
‬: מהדורת 12 ב'קול החרדי'
- העיתונאי זאב קם חושף: "המשבר הרציני הראשון בתוך הקואליציה הגיע, מדובר במשבר בין ש"ס לכולנו על חוק הכשרויות והדרישה של ש"ס שלא יוכלו להנפיק כשרות בלי אישור מהרבנות. בראש המתנגדים: רחל עזריה ופולקמן שטוענים שיפילו את החוק וילחמו בו. הבית היהודי החליטו להתערב, נוטים לצד כולנו אך ינסו לפשר. בש"ס מתעקשים להעביר את החוק בלי פשרות".
האסון הערב בשכונת רמות - אייזיק כץ חובש איחוד הצלה בראיון: "קיבלתי את הקריאה באמצע סעודה שלישית. כל הילדים עלו לגג הת"ת. המקום נעול כל השבת, צריך לטפס כדי להגיע למקום הנפילה. הילדים לא עודכנו במצב החבר שלהם". דרור טיראן קצין בכיבוי אש י-ם בראיון: "לקח זמן להגיע לפצוע כי המקום היה סגור ומגודר. החברים שלו הם אלו שהזעיקו את ההצלה, הם עוד לא הבינו את גודל הטרגדיה. בשחזור המקרה למשטרה החברים פרצו בבכי".
ישראל אוחיון כתב 'אשדוד 10' בראיון: "המפגין הבודד במתחם 'ביג' שצועק 'שבת היום' נעצר השבת לאחר שבת רביעית שמגיע להפגין במקום. גם הרבנים ביקשו ממנו להפסיק להפגין שם והוא המשיך. המשטרה עצרה אותו בטענה שמעשיו מוגדרים כהטרדה. הוא גרם לחילול שבת כשהסריטו אותו והרס את מה שטובי המוחות מנסים להוביל".
 --------------------
מהדורת חצות בסקופים: 
 שוב אסון קשה, הילד נתנאל יחיא ז״ל משכונת רמות.
• תושב השכונה אלי פולק: כונני איחוד הצלה המתינו לכיבוי האש כדי לפרוץ למקום. המשטרה חוקרת את הנהלת הת״ת, את הילדים ששחקו עמו ואת ההורים. 
• אלפים בהפגנה בתל אביב נגד "שוד הגז" ישראל כהן מרחובות ת“א: שבחים רבים לח“כ גפני שדעתו נחרצת נגד הטייקונים. 
• העיתונאי משה ויסברג על כינוס המועצת של אגודת ישראל בשלישי הקרוב: נושא התואר שני יעלה במועצה לבקשת הרבי מסלונים, האד' מויז'ניץ מרכז שוהה בחו"ל ולא ישתתף
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.