רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 ביוני 2015

העבודה בשנלר ממשיכה במלא עוזה - נתנו את נבלת עבדיך מאכל לעוף השמים, בשר חסידיך לחייתו ארץ.....



מאת הנאמנים

כזכור, לפני תקופה קצרה הכריזה כת הפשע 'אתרא קדישא' על כל מתחם שנלר כ'בית קברות קדמון ענק מתקופת בית שני', ובהתאם לכך אף פסקו רבני הארגון על פסק נחרץ של "איסור הנאה" מכל השטח, וזאת בטענה שכל השטח מלא מערות קבורה...,
אולם כצפוי מראש, לאחר מסע הטרור שנקטו אתרא קדישא כנגד היזמים – [הכולל את השימוש באמצעים הגרועים ביותר], קיבלו 'אתרא קדישא' את הפיקוח במקום, ואו אז ביום בהיר אחד, האיסור נגנז, החרם פקע, הפשקווילים הוטמנו, הרמקולים שבתו מנגינתם, ואף סיקריקי אתרא קדישא שזעקו עד כה בגרון ניחר, נדמו ושתקו להם, משל היה כבר תחיית המתים....
יחצנ"י התשקורת של אתרא קדישא הבטיחו הסברים משכנעים לציבור כולו שעמד ושאל – מה נשתנה???
אולם ההסבר ההגיוני המיוחל שבושש לבוא, העמיד את כת אתרא קדישא במבוכה רבה, ופני ... חפו.
אמנם ראה זה חדש.. בצר להם, החלו לפתע נשמעים טענות מפיהם של גורמים ידועים באתרא קדישא, שאכן האמת ידועה וברורה שמתחם שנלר אינו בית קברות, אלא מאי, עד כה הוכרחו לשקר קצת על הציבור לצורך הצלת השטח מיד הפושעים, ולאחר התייעצות עם 'רבותיהם' הותר להם לפרסם לרבים שכל השטח הוא בית קברות ענק כדי שעי"ז יוכלו לגזור איסור הנאה – ולהלחיץ בכך את היזמים ובעלי הפרויקט. 

להמשך ולתמונת כנסו כאן:

והנה להשיב על טענותיהם אין צורך, כי הדברים עתיקים וידועים שזהו דרכם כסל למו לנהל את כל מלחמותיהם בנוסח ה'מטרה מקדשת את האמצעים', לכזב ולשקר, לגנוב ולעשוק, לבזות ולהשמיץ, להזיק ולחבל, וכל זאת כדי שהפיקוח יעבור לידי אתרא קדישא.
וכך נהגו גם במתחם גולובנציץ וכפי שכתב בזמנו הגר"א פוזן שליט"א שהציע ליו"ר אתרא קדישא פתרון שיתאים גם לפי עמדתו, אלא שיעשו כן לא ע"י אתרא קדישא, ויו"ר אתר"ק סירב לכך – ואע"פ שידע בבירור שמחמת זה יהרסו בטרקטורים את כל השטח, מ"מ אמר "אף על פי כן"!!! - כל עוד שאתרא קדישא לא יקבלו את הפיקוח לידיהם, לא ננוח ולא נשקוט!!!
הלא כך התבטא יו"ר ארגון אתר"ק שקרוב הדבר בעיניו שקברי גולובנציץ הם קברי עכו"ם, ואף הוא עצמו התיר פינוי קברי פיר אלו ממש בהוללינד ובגילה (שם מתקיימת החפירות בימים אלו ממש, והציבור נקרא לעמוד על המשמר...), אלא מאי, חילוק אחד יש בדבר, בהוללינד ובגילה אתרא קדישא פיקחו על השטח, ובשטח גולובנציץ אתרא קדישא לא קיבלו את השטח במקום.

ואם נבוא למנות את כולם, הלא יכלה הזמן והם לא יכלו, איזה מהם נזכיר, את הראשונות או האחרונות, הנזכרות או הנשכחות, אבל היות שפטור בלא כלום אי אפשר, נזכיר מקצת מדרכי שיטתם הנלוזה.
א. במורד הר הבית, כאשר כבר הגיעו לקראת הסכם, עזב לפתע פתאום יו"ר אתר"ק את השטח ונעלם כלעומת שבא, ובכך מנע מההסכם המיוחל, וכל זאת משום שהפיקוח עדיין לא עבר לידיהם של אתרא קדישא.
ב. ביפו, כאשר אלפי בני ישראל נתנו גיוום למכים ויצאו למחאות אדירות בהוראת רבותינו שרי התורה הגאוה"צ חברי הבד"ץ שליט"א, הוציאו אנשי אתרא קדישא קברי ישראל ברח' שמעון בן שטח הסמוך.
ג. והחרפה אשר לא תישכח לדורות עולם, הלא היא, חפירת קברי ישראל בזדון במתחם נשר שברמלה הסמוכה ללוד, כאשר מידי יום ביומו עדיין חופרים שם קברי ישראל תחת השמש באין מפריע. אוי לנו שכך עלתה בימינו.
ולה' הישועה
נ. ב. קבלנו את המאמר דלעיל מאחד העסקנים, אשר ביקש להוסיף עוד כהנה וכהנה מהנמצא תח"י, אך אין קץ לדבר, כי מי שעדיין יש לו מוח בקדקדו, יודע בדיוק מה קורה כאן, ובנתיים נסתפק בכך.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.