רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 ביוני 2015

בתו של הרבי מקוצק זצ"ל מאשימה את מעייני הישועה: מעייני הישועה גרמו למותו של אבא שלי האדמו"ר מקוצק

עדותה של הרבנית בתו  של הרבי מקוצק סוקולוב  זצ"ל רבי  מנדל מאיר מורגנשטרן זצ"ל,  שנכנס בן אדם בריא  בסך הכל עם שבר בידו, על ההתדרדרות המהירה של אביה משבר יד פשוט בבית חולים מעייני הישועה לחולה מונשם במצב קשה.
אביה האדמו"ר בסך הכל  נפל מהכיסא ושבר את ידו,  שמו אותו במחלקה פנימית אצל פרופ אברהם ויינברגר,  הוא הגיע  במצב מצוין למחלקה.  "הם פשוט הרגו אותו" זועקת בתו. , ואז דחפו לו  מכונת הנשמה,  האחות בלה לב הזהירה את המשפחה:"אתם תראו  שהוא עוד יגיע להנשמה" ואמרנו להם הוא לא צריך.
הוא היה בטיפול נמרץ,  אמרנו מילה על הטיפול שלהם,  "הוא לא יישאר פה". הם אמרו.  
לאחר שהתלוננו נגד הטיפול בו בטיפול  נמרץ,  זרקו אותו מהמחלקה, אבל לאחר 3 ימים המצב שלו התדרדר והם ידעו שזה היה בגללם אז החזירו אותו לטיפול נמרץ,

צילה האחות בטיפול נמרץ  רוסיה שמנה וגסה היא הייתה נוראית, והדס וכל האלה, ויהודית אחותי, רבה איתה לכל אורך, הדרך אני חייבת לציין כי  האחיות פרידה, רבקה אנדריי ויואל  היו בסר וגם יהודית, זרקו אותו מטיפול נמרץ
ואת אנדריי אח המחלקה הוא יותר מידי בסדר,  הוא דיבר,  אז בלה לב האחות ראשית זרקה אותו  כי הוא היה בסדר.
אבל אחי,  הגיע מישהו שרצה לרחוץ את אבא שלי,  והיה לו מאוד כאבים בגב,   הוא אמר אני יעזור לך כי יש לך כאבים בגב, הוא התחיל לריב איתו, ועשה צעקות, אחי אמר לי אני לא אשאיר אותך לבד עם אבא שלי.  אח אמר אני לא אשאיר את אבא שלי לבד איתו  היה שם כל המחלקה באלגן . תשאל עלינו  כמה פ]עמים עשינו בלגאנים כי הם באמת לא התנהגו יפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.