רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 ביוני 2015

מקימת בי"ח מעייני הישועה גב רוטשילד: אנשים הפסיקו להגיע לבית החולים עקב הרשלנות הרפואית שפורסמה


המראיין:
למה לזלזל בתלונות של הציבור?  אם זה רבנים חשובים,. ראש העיר לשעבר הרב יצחק מאיר, הרבי מקוצק לשעבר,  הרב שטנצל, הרבה אנשים מספרים סיפורים מאוד  מאוד  חמורים, זה נשמע שמלמטה הרופאים מזלזלים, ולפי מה שאני זוכר ומכיר גם את בעלך ד"ר רוטשילד, יהודי תלמיד חכם,  יהודי שאכפת לו מהחולים, אז למה זה לא מיושם האכפתיות שלכם לא מיושמת במחלקות בפועל ע,י הרופאים? 
גב רוטשילד:
"כולם מזועזעים מהכתבות האלה. בודקים מה שהיה. סך הכל רוב האנשים מאוד מאוד מרוצים.  מה אני אגיד לך? כנראה קרה פה משהו, היה  מקרים, שלא היו בסדר וצריך לתקן את זה ".
יונתן: ואתם מנסים לעשות משהו?
הכתבה הזו הזיקה לבית החולים בצורה נוראה. נוראה. נוראה. ואתה לא מאמין?  אני בטוחה שבבתי חולים אחרים,  אתה חושב שזה הרבה הרבה יותר טוב?
המראיין:  לא  אני בטוח שלא כ"כ
גב' רוטשילד: אנחנו מאוד מאוד משתדלים.
המראיין:  מה הכוונה?  מה הכוונה?
גב רוטשילד:  "בטיפול נמרץ אנשים מרוצים עד השמיים.  "
המראיין:  מה הכוונה למה את מתכוונת שהכתבה הזיקה?
גב רוטשילדהשם התלכלך ואנשים לא רוצים לבוא  ומעדיפים להגיע  למקום אחר.
אתם מרגישים  את זה  שאנשים מפסיקים להגיע?
אני לא מרגישה,  נו שומעים!  כן.
המראיין:  וואו זה לא פשוט?
גב רוטשילד: זה ממש לא פשוט  זה ממש לא פשוט הכל מהשמיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.