רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 ביוני 2015

מבזקים - מפה ומשם


מרתיח: הרב בני לאו משווה בפייסבוק את סערת 'הבהמות' להגר"ע יוסף: "זה מה שיזכרו לקוטלר, כמו למעידות הלשון של הרב עובדיה, כ"כ הרבה כתב ביופי ובכל זאת זוכרים לו את הקללות והנאצות שנפלטו מפיו".
-----------------
נשיא בשפל: הדמוקרטים נטשו את אובמה
מסימני סוף הכהונה: נשיא ארה"ב ספג בסוף השבוע מפלה בקונגרס כשלא הצליח להביא לאישור הסכם סחר חשוב. למרבה האירוניה, מי שתמך באובמה היו יריביו הרפובליקנים ומי שסיכל את תוכניתו היו דמוקרטים ממפלגתו
-----------------
עו״ד עודד פלוס אושר לפני שעה קלה בישיבת הממשלה כמנכ״ל המשרד לשירותי דת. ייכנס לתפקידו באופן מיידי. מצ״ב תמונה לשימוש חופשי (קרדיט: דוברות המשרד לשירותי דת
-----------------
נתניהו יצא כעת ממשרד רה"מ לוועדת הכנסת לישיבה לזכרו של הרבי מליובאוויטש.
 -----------------
'ערוץ הכנסת': ועידת מפלגת העבודה מתכנסת בשבועות הקרובים לקבוע מועד לפריימריז לראשות המפלגה.
 -----------------
למרות שנמצא בבניין - ישי כהן בטוויטר: בלשכת ראש הממשלה הודיעו לחב"ד שנתניהו לא יגיע להשתתף בדיון ה'צדעה לחב"ד', העסקנים מנסים להפעיל לחץ אחרון.
 -----------------
סגן שר החינוך מאיר פרוש מארח כעת בכנסת את המושב הראשון של 'ועידת המנהלים של חב"ד', משתתפים רבנים ועשרות מנהלי מוסדות.
 -----------------
שלזינגר ב'בחדרי': בעקבות ריבוי הפניות של דוברי יידיש ואנגלית מהארץ ומחו"ל, הוחלט בצה"ל להקים אולפן חרדי ללימודי עברית - לגברים בלבד.
 -----------------
'הקול החרדי': בחור חרדי ריסס גרפיטי ברחובות העיר בני ברק נגד הפילוג בישיבת יסודות 'ע"פ פסק מרן הגראי"ל שטיינמן יסודות סגורה' ונעצר ע"י פקחי העירייה.
 -----------------
סערה: השחקן עודד קוטלר תקף את השרה מירי רגב ואת הליכוד "30 מנדטים שאחריהם צועד עדר של בהמות מלחכות קש".
 -----------------
שלי יחימוביץ בטוויטר: אשתמש בחופש הביטוי שלי כדי לאבחן שמי שמכנה 985,408 בני אדם בהמות הוא בהמה.
 -----------------
עודד קוטלר לרזי ברקאי בגל"צ: "גם שלי יחימוביץ' בהמה, וגם אני בהמה. לא התכוונתי לקבוצה מסויימת, התכוונתי לכולנו - גם אני אהיה חלק מהעדר".
 -----------------
 סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הגיע אמש לביקור פתע בחדר המיון בביה"ח הדסה הר הצופים בירושלים.
 -----------------
'חב"ד און ליין': הכנסת תצדיעה היום לחב"ד בשורת אירועים ייחודיים, לקראת יום הסתלקות הרבי. לצד בכירי המדינה, ישתתפו הגרי"מ לאו ויו"ר אי.די.בי. אלשטיין.
 -----------------
'ישראל היום': תפנית נוספת בפרשת רונאל פישר - רשות המסים חוקרת: פישר סחט אנשי עסקים כשהוא מבטיח לסגור תיקי מס שכלל לא נפתחו.
 -----------------
 כעת זה רשמי - רה"מ בנימין נתניהו ניצח במרכז הליכוד! נתניהו: 1557 קולות - 57%. אמסלם: 1040 קולות - 38%.


להמשך המבזקים כנסו כאן:


 -----------------
עומרי נחמיאס בטוויטר: אמסלם רשם הישג מרשים שאילץ את נתניהו להסכים להצעה שבמסגרתה חברי המרכז חזקים יותר. אם היו אומרים לביבי את זה אחרי שזכה ב-30 מנדטים, הוא בוודאי היה מתפקע מצחוק.
 -----------------
אמש נערך בבית שגריר בריטניה מתיו גולד טקס פרידה בהשתתפות: הגרמ"ה הירש, יו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג, חנניה צ'ולק ואיש העסקים יצחק שפירא.
 -----------------
'הקול החרדי': חשש מחידוש מהומות האתיופים לאחר שהיועמ"ש סגר את תיק השוטר שהכה את החייל האתיופי וקבע כי הוא זה שהתגרה בשוטר.
 -----------------
שלזינגר ב'בחדרי': העיתונאי ישראל אוחיון מאשדוד צילם כתבה על הקמפיין נגד החיילים החרדים עבור 'ערוץ 2', ולאחר שבוע של איומים מצא בצהריים את רכבו עם שמשות מנופצות. תלונה הוגשה למשטרה.
 -----------------
מהדורת חצות ב'סקופים':
• ניצחון לנתניהו - יו״ר הליכוד בפ״ת וחבר מרכז המפלגה רמי גרינברג בראיון היישר מכפר המכבייה: השכל גבר על הרגש. טובת המפלגה עמדה לנגד עינינו.
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים ישראל כהן, איתי גדסי, ישי כהן, יקי אדמקר: מה דעתו של דרעי בנושא הגז? מה היה מאחורי הקלעים בפגישת הרצוג בבעלזא?
• פרשת זיוף הכשרות בפרגוואי! היועמ״ש להרה״ר עו״ד הראל גולדברג בראיון: התברר שהמשגיח פוטר מעבודתו רק לאחר שחשף את הסירטון. הרבנות קיבלה החלטה גורפת לא לאשר יבוא בשר מהמפעל עד להודעה חדשה.
• ה׳ביג׳ באשדוד - דובר מטה המאבק ישראל הרשקוביץ: יש חילוקי דעות הלכתיים בין הרבנים על אופי המאבק אך הכל לפי התכניות. מחר כ100 סוכני ביטוח יגיעו לפגישה עם הרבנים כדי לקבל הנחיות היכן לא להשקיע.
• בעוד בצה"ל משבחים את אחוזי גיוס החרדים מתברר כי בקורסים לרבנים צבאיים יש פחות חרדים. הרב רמי ראב"ד: "בעבר היו חצי חרדים בקורס והיום יש פחות בגלל שלא מקבלים אותם את הרוצים לבוא".
• סערת השירים המודרניים; הזמר ישי לפידות יוצא להגנת היוצרים; "אמן לא היה עובד על מוזיקה כזאת אם לא היה צורך מהרחוב. נקודה. זאת אומרת שאמנים משקיעים בקטע הזה וכן עובדים על שירים כאלו. זה סימן שיש רצון וצורך למוזיקה כזאת".
• סערת בית החולים מעיני הישועה: הגב' רוטשילד רעייתו של מייסד בית החולים חושפת בשיחת טלפון: מבינים שהיו בעיות בבית החולים, הכתבות וההקלטות גרמו נזק גדול לבית החולים וישתדלו לתקן.
• עו״ד דב הלברטל: עשו מ3 החטופים פסטיבל ציני ופסול. אין שום אחדות בעם ישראל.
 -----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
החרם על ביטוח ׳מגדל׳ - שלמה אלבז מוותיקי הסוכנים של ׳מגדל׳ באשדוד בראיון: "אם ימשיך החרם - אנחנו הסוכנים החרדים נעביר אלפי לקוחות לחברות אחרות. אנחנו נתח גדול והנזק שלהם יהיה עצום. הם ניסו להוציא מכתב שהם לא קשורים לקניון הפתוח בשבת, הבהרנו להם שהציבור שומע לגדו"י. גם סוכנים חילונים איתנו יחד במאבק והודיעו שיעזבו בגלל כבוד השבת".
נתניהו ניצח במרכז הליכוד - יעקב וידר מנהל המטה החרדי בליכוד בראיון: "תמכנו בהחלטת ראש הממשלה. אנחנו החרדים המיעוט בליכוד העדפנו שהמתפקדים יחליטו ולא חברי המרכז, ששם אין ייצוג חרדי בכלל".
מני גירא: ניסיון נוסף לשלום בין בעלזא למחנובקא התנהל בסופ"ש הנוכחי ושוב עלה על שרטון, בעניין השימוש בשם 'בעלזא'. ביום שלישי בחירות בלשכת עורכי הדין; השר דרעי תומך בירושלים באשר אקסלרוד ובת"א ובארצי ברשימה החרדית של עו"ד יוסי ויצמן.
הפילוג ביסודות - מוטי סגל 'קוקר' בראיון: "יש הסכמה לגבי שמות הישיבות: הישיבה שעברה לת"א תקרא 'יסודות', והישיבה שנשארה במושב תקרא 'משכן התורה'. הפילוג נעשה בהסכמה. הרב לב קיבל אישור לנאום נאום פרידה בפני מאות הבחורים".
שליח חב"ד בטיבילסי מאיר קוזולובסקי בראיון: "נהר שטף 2 שכונות שלמות ואת גן החיות. חלק מהחיות טרף שברחו מסתובבים חופשי. אנחנו כעת בכלובים והם חופשיים. עד עכשיו 12 הרוגים ו-24 נעדרים. 3000 יהודים מתגוררים פה, בתי הכנסת לא ניזוקו".
-----------------
המרכז אמר את דברו וזה הניצחון הגדול של תנועת הליכוד. בהליך דמוקרטי מכובד ומרשים התייצבו בקלפיות 2651 חברים כדי להחליט כיצד ייבחרו נציגי הליכוד בכנסת הבאה ובכלל. 
לכל אורך הדרך הצהרתי כי הניצחון המרכזי מבחינתי הוא קיום ההליך הדמוקרטי שכולנו השתתפנו בו.
אני רוצה להרגיע את כולם, זה מעולם לא היה מאבק אישי , ביני ובין ראש הממשלה. זו הייתה הצבעה על דרך, על שיטה וחברי המרכז בחרו לאמץ את פשרת ראש הממשלה הקובעת כי מתפקדי הליכוד יצביעו לבחירת הנציגים הארציים ברשימה וחברי המרכז יבחרו את נציגי המחוזות.
אני שמח ומאושר מהרגע המיוחד הזה ומודה לכל החברים בתנועה על מעורבות יוצאת דופן, אכפתית ודאגה אמיתית לעתידה של הליכוד.
אני מברך את ראש הממשלה בנימין נתניהו שניהל מערכת בחירות הוגנת ומכובדת.  תודה לכל חברי המרכז שהשתתפו במערכת בחירות שראויה לכל הערכה והוכיחו לכולם שהם הרבה מעבר למה שמנסים לצייר אותם . האנשים הכי מושמצים במדינה הוכיחו לכל המלעיזים שהם מקורצים מחומר אחר, אהבתם לתנועה ולמדינה אינה מוטלת בשום תנאי וספק ולמען הצלחת המפלגה ואחדותה הם השתתפו באחד מהאירועים הדמוקרטיים הכי מכובדים שידעה מדינתנו.
תזכרו להם גם את הצדדים היפים שהם שותפים להם,  הם ראויים לזה. תפסיקו להשמיץ אותם ולזלזל בהם על לא עוול בכפם ותנו להם לגיטימציה והרבה כבוד.
אני מקבל בהבנה את התוצאה ומכבד את החלטת הבוחר. אין לי ספק שהבחירות הפנימיות האלו רק חיזקו והעצימו יותר את כוחה של מפלגתנו ואני שמח להיות חלק מכך. 
על דבר אחד כולנו מסכימים; מהערב חברי המרכז משמעותיים יותר במפלגה ומעתה הם גם שותפים להליך הבחירה וההשפעה בתנועה וזה כבר הישג מרשים בפני עצמו. מבחינתי, הקשר עם חברי המרכז רק התעצם והוא ימשיך כך לאורך כל הדרך.
תודה לכל מי שסייע ונרתם למסע הבלתי נשכח הזה.  בבוקר, אחזור לשגרה, אפתח את דיוני וועדת הפנים בראשותי ואפעל לעשייה האמיתית למען עם ישראל.
שלכם תמיד,
ח"כ דודי אמסלם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.