רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 4 ביוני 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

ושוב ירי לעבר הדרום! איתמר שמעוני ראש עיריית אשקלון בראיון: "אני סומך על ממשלת ישראל שלא תהפוך אותנו שוב לבני ערובה! אנחנו כעת חוזרים לשגרה, מחר יתקיימו לימודים כרגיל". והאם מוסדות החינוך בעיר ממוגנים?
טרגדיה באשדוד-משה ויצמן חובש 'איחוד הצלה' מאשדוד בראיון: "בחור הישיבה נמשה מהמים על ידי מצילים שהוזעקו מהבית, ביצענו עליו החייאה ארוכה ולצערנו נקבע מוות. נראה שהבחור שהה במים הרבה זמן". וכיצד מתכוננים כוחות ההצלה באשדוד לקיץ ולבין הזמנים?
ראש בראש! העיתונאים מענדי גרוזמן ושמעון ליברטי דנים בכל מה שמעניין היום. והערב: דיווח חי מהפגנת האתיופים המפולגת. מה מתרחש מאחרי הקלעים בין בעלזא למחנובקא? והאם החרם על ישראל ישפיע ישירות על הציבור החרדי?
אבי שיף: "גפני הודיע היום בישיבה הראשונה של ועדת הכספים כי יתערב בנושא הגז, הישיבה התנהלה כראוי, כל הקשת הפוליטית שיבחה את התנהלותו! גפני טוען שהגז הוא מתנה של הקב"ה לבני האדם, ולכן הוא שייך לכולם ולא לכמה טייקונים!". ומדוע אין מספיק יחס לנושא הגז בתקשורת החרדית והכללית?
ח"כ עיסוואי פריג' ׳מרצ׳ בראיון: "ליצמן וגפני הם בליגה של מקצוענים, מקנא בחרדים שיש להם אותם". "אורן חזן ומרכז הליכוד נחשפו היום, יש לחזן רוח מפקד של נתניהו, הוא חולה בגזענות ודרוש פסיכיאטר! 'יש עתיד' נפלו בקואליציה הקודמת, זה היה גדול עליהם! גפני וליצמן מתחשבים באחר, ומה ממליץ לחברי האופוזיציה החדשים?
העיתונאי ישראל אוחיון שפרסם כתבה בערוץ הכנסת על היחס לחיילים מהציבור החרדי בראיון: "המטרה היא לגרום לנציגים החרדים לעלות את הנושא, ולהפסיק את ההתעלמות". קיבלתי איומים, אבל זה חשוב לכולנו". ומה מלמדים הנתונים המפתיעים שעלו בתחקיר?
הבלוגר חיים שאולזון בראיון: "בסיפור של בעלזא ומכנובקא המלחמה לא היתה על כסף וירושה, בשונה מהמחלוקות בחצרות אחרות. מדוע שמחו המתנגדים לשלום המיוחל? איזה חצר מפורסמת הפתיעה את כולם בשלום את למרות המשקעים? מה קורה בחצרות בארה"ב? והאם יש סיכוי להעתקת מודל השלום למחנה הליטאי?
עורך ׳בחדרי׳ אבי גרינצייג בראיון: "מוישה אריה פרידמן הידוע מאנטוורפן יוצא שוב למערכה נגד החינוך החרדי, והפעם בעתירה לחייב לימודי ליב"ה. מה העונש החמור שיכולים לנקוט כלפי ההורים במידה והעתירה תתקבל? מה המניעים שלו אחרי שעורר פרובוקציות שונות? והאם בארץ יש לנו אנשים שפועלים בדרכים דומות?
חוזרים לקבר רב אשי-יוסף ברגר בראיון: "כבר שנתיים הצבא אסר עלינו להגיע לקבר, כעת אושר לנו באופן חד פעמי להגיע לקבר על גבול לבנון תחת אבטחה כבדה!". האם נסיעה כזו מסוכנת, ומדוע לא בבין הזמנים?
לסיום המשדר: ראיון מוזיקלי מיוחד עם הזמר בריו חקשור על השיר החדש שהוציא: "לא נפסיק את השמחה". כל שיר זה כמו ילד שנולד, אחד יותר ואחד פחות מפורסם. ראיתי בתחילת השיר סיעתא דישמיא. איך בדיוק נולד שיר חדש? ומה מתכנן להמשך חייו במוזיקה.
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 053-431-5222 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.