רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 5 ביוני 2015

משהו רקוב מהיסוד בממלכת בעלזר בולגרייא - המלך הוא ערום

מאת הירא והחרד

ראיתי את כל הסאגה עם מחנובקא בחתונה. אינני קשור למחנובקא ומבחינתי אין הבדל ביניהם. אני כותב רק כצופה מהצד העוקב אחרי האירועים.
 
לתומי חשבתי שבעלזא רוצים שלום, כמו שמשתדל האדמו"ר מבעלזא להשלים לאחרונה עם כל מי שרב איתו בעבר וכאלו יש רבים מאד. וראיתי בכך צעד גדול לשלום.
כשעקבתי אחרי האינטרנט והדיווחים מההתרגשות של העולם החרדי כולו לראות את הפגישה ההיסטורית נדהמתי. ככה לא מקבלים אורח ובפרט אורח שהיה לך איתו מחלוקת. חד משמעית נקודה. גם מי שלא אדמו"ר ולא מורם מעם מקבל אורח כזה אם כבר הוזמן והגיע והשתדל מכבדים אותו בכבוד מלכים, כדי להראות לציבור שמבדילים בין המחלוקת עם החסידות לגבי האורח שהגיע לכבד אותך בשמחתך.
 
וגם בשביל האדמו"ר עצמו שמנסה בכל דרך בעזרת יחצ"נים למתג את עצמו מחדש כצדיק הדור הסובל את צרתם של ישראל, ולשוות לעצמו דמות כמו דודו רבי אהרן מבעלזא, הייתה זו טעות גדולה איך שקיבל את האורח. לדעתי עדיף היה שלא יזמינו אם אינו יודע להשתלט על רגשות ועצבים נפשיים בזמן חתונה. אם קשה לך לראות אותו אל תזמין אותו. לדעתי האירוע המתוקשר ועיני כל ישראל לראות כיצד האדמו"ר מבעלזא מקבל את יריבו וציפו באמת לשעתם הגדולה התאכזבו. בעלזא חזרה עשרות שנים אחרונה לרפש ולטינופת שאפיין את החסידות הזאת. חבל.
 
תסלחו אם אומר זאת כך בצורה הכי ישירה והכי בוטה, מאחורי כל ההפקות הגרנדיוזיות של ממלכת בעלזא עם כל ה"מצב" שהם מומחים לעשות,  משהו מאד רקוב שם ואני רואה שהריקבון מתחיל מהראש כמאמר העממי הדג מסריח מהראש.
המלך הוא ערום.
בושה וחרפה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.