רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 ביוני 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

אבי שיף: "מסכם את היום הדרמטי בליכוד שהסתיים לפני דקות בניצחונו של נתניהו: הצעת הפשרה שלו התקבלה בהפרש ניכר מול הצעת דודי אמסלם. מה קרה מאחורי הקלעים? מה עשה ביבי בעבודה קשה כדי להגיע לניצחון? מה עשה דרעי בשביל תעסוקת נשים בערד שאינן מצביעות ש"ס, ומה גרם לליצמן לכעוס? ומה היה אמש בפגישת בוז'י הרצוג עם האד' מבעלזא?
׳הפרלמנט׳ • העיתונאים שמעון ליברטי, מענדי גרוזמן ואלי ביתאן דנים בכל מה שמעניין היום. והערב: יש מה להתרגש מאמירות האמנים השמאלנים? ומאיפה זה נובע? האם החרם על הביג באשדוד יעיל? ומה הקשר לחרם על ישראל? והאם יש קשר בין התקיפות של החיילים את הפלסטינים לעובדת היותם מהנחל החרדי?
חבר ועדת סל התרבות יהודה גרובייס בראיון: "הסערה שקמה בעקבות 'נאום הבהמות' של עודד קוטלר משקפת כמו בנאום גרבוז את החוסר יכולת של השמאל להשלים עם שלטון הימין במדינה". והאם בציבור החרדי גם קיימת קבוצת ברנז'ה שנמצאת בבועה?
משה כץ לשעבר עורך התוכנית 'כולבוטק' בראיון: "הסערה סביב הדיבוק ושאלת האמינות של סיפורים מסוג זה, מחדדים את הצורך להישמר מפני מתחזים למקובלים שנמצאים בכל פינה וגורפים הון. באחד המקרים שהיו בתוכנית אדם הוציא יותר ממיליון שקלים מאבא של ילד חולה תמורת 'השבעת מלאכים'. האם הנוכלים מנצלים מצוקות? מי עומד מאחורי העקוצים ולאן הולך הכסף? מי הברוקר החרדי שיושב בכלא? ומהם הטיפים שימנעו את הנפילה הבאה?
ראש המועצה האזורית אשכול גדי ירקוני בראיון: "הבוקר קיבלנו הודעה ממשרד החינוך על ביטול התקציב לטיפולים פסיכולוגים לילדי עוטף עזה, ילדים שעברו את צוק איתן זקוקים לכסף הזה, בהתערבות ראש הממשלה הושב לנו התקציב במלואו".
יו"ר תנועת אומ"ץ אריה אבנרי בראיון: "בעקבות חשיפת הערוץ הראשון על הקשר הפסול של היועמ"ש וינשטיין לרונאל פישר, פניתי במכתב לוינשטיין בדרישה חד משמעית שלא יעסוק יותר בנושא, במידה וכן, אעתור לבג"ץ, מהכירותי האישית עם רונאל פישר מערכת קשרים איתו לא באה סתם".
יועץ התקשורת יעקב עמר בראיון: מדבר על סערת שרת התרבות רגב, לפיד מפתיע בתמיכתו, ועל פרשה חדשה שנחשפה היום: "משגיח כשרות שנאלץ לעבור פוליגרף כדי לאמת עדותו שהביא לפסילת בשר טרף".
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 054-9097-907 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.