רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 ביוני 2015

מבזקים - מפה ומשם


האדמו"ר מבאיאן הלך לבקר את האדמור מסאטמר זלמן לייב בעת הביקור שאל האדמור עד מתי אתה שוהה באמריקא כדי להשיב ביקור גומלין האדמור מבאיאן השיב לו בפשטות בא לארץ לבקר..(בידוע שהאדמור מסאטמר ביקר רק את האדמורים שלא הולכים לבחירות ועתה הוא יצטרך לבקרו)
--------------------
נשיא מועצת חכמי התורה וראש ישיבת "פורת יוסף" הגאון חכם שלום כהן עבר ניתוח בבית החולים 'הדסה עין כרם' הניתוח נמשך כשעתיים ונערך בהרדמה מקומית, בסיומו הועבר הגר"ש כהן לחדר ההתאוששות
--------------------
'ווינט': מחדל! אולם האירועים 'עדיה' ביבנה פעל ללא רישיון עסק. כנגד בעלי האולם הוגש כתב אישום.
 --------------------
שר הדתות דוד אזולאי הגיע לסיור  בהר הזיתים. ובהצהרה לתקשורת אמר: "נכפיל את התקציב. לא ניכנע לטרור במתחם הר הזיתים".
 --------------------
בעלי האולם ביבנה בתגובה לחשיפת 'ווינט': "העסק פעל באישור המשטרה, העברנו להם את כל האישורים". עיריית יבנה בתגובה: "אין רישוי עסק לאולם עדיה, אנחנו באמצע תהליך משפטי נגדם על הפעלת עסק ללא רישיון".
 --------------------
 הלוויתה של אביבה חיון בת 54 שנהרגה אמש באולם 'עדיה' תיערך בשעה 17:00 במושב אמונים
 --------------------
עורך 'בחדרי' אבי גרינצייג בטוויטר: לראשונה בחייו: ראש ישיבת פוניבז' וחבר מועצת גדולי התורה הגרב"ד פוברסקי הגיע לעמוקה.
 --------------------
אסון הנברשת: דוד לוי אב החתן סיפר ל'רדיו דרום': "השמיים נפלו עלינו, החתן והכלה מסתגרים בחדר שלהם. אני מסגר והייתי אמור לתלות את הנברשת. מאשים רק את מי שתלה והמהנדס שחתם ולא את בעלי האולם".
 --------------------
 האסון ביבנה - מנהל האולם בגל"צ: "זה מנורה שאמורה לעלות ולרדת והיא קרסה בפתאומיות. עד היום לא הייתה לנו בעיה עם זה".
 --------------------
חיים מרגליות חושף הבוקר ב'המבשר' את סיפורם של בני משפחת גנץ מבני ברק שניצלו מלינץ' אכזרי ע"י מאות פורעים ערבים ליד שער שכם.
 --------------------
איציק איטח אחד המשתתפים בחתונה אמש ביבנה לגל"צ: "זה היה נראה כמו פיגוע. אנשים על הרצפה, לא זזים, והכל רק דם".
 --------------------
האסון הלילה ביבנה: ההרוגה אישה בת 50, הפצועים פונו לתל השומר, קפלן ואסף הרופא. המשטרה עיכבה הלילה לחקירה שלושה מעובדי האולם והוציאה צו סגירה למקום.
 --------------------
'יתד': אחרי 100 שנים - נמצאה בבלארוס מצבת הרבנית עטל שמואלביץ ע"ה, בתו של הסבא מנובהרדוק זיע"א ואמו של מרן הגר"ח שמואלביץ זצ"ל.
 --------------------
גל"צ: סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן הורה להכניס לפיקוח את מחירי החניה בסמוך לבתי החולים. חולים ובני משפחותיהם יזכו לחניה חינם. יוגבלו המחירים למינימום.
 --------------------
חילולי השבת במרכז 'ביג': רבני אשדוד ורבני הוועדה למען השבת נכנסו למעונו של מרן האדמו"ר מויז'ניץ עם חבר המועצה יענקי טסלר להתייעצות דחופה.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 --------------------
'ערוץ 2': רות דוד נחקרה היום באזהרה במשרדי להב 433 על החלטות שקיבלה כפרקליטת מחוז ת"א.
 --------------------
יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ב'קול חי': "דעתי לא לקבל את עמדת חברות הגז ולפרק את המונופול".
 --------------------
איתמר פליישמן ששימש דובר 'הבית היהודי' והיה מיועד להיות יועץ התקשורת של השר גלעד ארדן החליט לפרוש מהתפקיד טרם מינויו.
 --------------------
דוברות איחוד הצלה: תלמיד ישיבה נדקר בפלג גופו העליון ככה"נ ע"י נערי שוליים ברחוב עזרא בבני ברק, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בני ברק' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר קל, נסיבות המקרה בבדיקה של משטרת ישראל.
 --------------------
מוקד זק״א: דרוזים ביצעו לינץ בפצועים סורים, רכב צבאי שירד מכיוון מג׳דל שמס לכיוון ק.שמונה נעצר על ידי המוני בני אדם תושבי כפרי הגולן באזור נווה אטיב, ההמון ביצע לינץ בפצועי הסורים שהיו ברכב הצבאי ופצע אותם אנוש. 2 חיילים ישראלים פצועים קל.
 --------------------
באירוע לכבוד הולדת הנכדה לנגיד אהרן וולפסון ב'נהורא' משתתפים: השר בנט, השר דרעי, סגן שר האוצר יצחק כהן, מ"מ ר"ע י-ם יוסף דייטש ולייזר סורוצקין.
 --------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
המתיחות בצפון - מני גירא: ״התקרית בצפון מדאיגה. על רוב הנעשה בגזרת סוריה-אופזיציה-דעאש-חיזבאללה לא ניתן להרחיב, ולכן חלק מהדרוזים שנאמנים לסוריה, מתנהלים בניגוד לעמדת ההנהגה הדרוזית בישראל ומייצרים מתיחות מסוכנת מאוד״.
העיתונאי חגי הוברמן בראיון: "המתיחות בצפון הביאה למצב שהתושבים הדרוזים לוקחים את החוק לידיים ומבצעים פעולות עצמאיות. כבר הערב הם תקפו אמבולנס שהוביל פצועים סורים. המצב רחוק מלהיות רגוע" .
יזם הנדל"ן יקי רייסנר בראיון על החלטת הקבינט למגזר החרדי: "2250 דירות זה בשורה לציבור החרדי, עד היום שרים רבים הבטיחו ולא קיימו. החרדים רוצים דירות מוכנות ולא שירטוטים והבטחות. הציבור לא רוצה להתרחק מעבר לי-ם וב״ב, זה הסיבה שבנצרת עילית לא מכרו אלפים. גם בעבר כשהחרדים החזיקו את המושכות בקואליציה בנושא דיור, לא הצליחו להגיע לפתרונות".
הרב ברוך אפרתי ממנהיגי הציונות הדתית במתקפה נגד ליפא שמעלצר: "אפשר לשמוע שירים עליזים, אבל השירים האחרונים שלו פראיים ומביאים להתפרקות ושיכרות. רבי נחמן מברסלב היה מתרעם על כזה שיר. זה חצה כל גבול, מי שיש לו יראת שמים, לא יכול להישאר אדיש. אנחנו לא גויים".
ד"ר עופר מרין סגן מנהל ביה"ח שערי צדק בראיון: "לא פחות מנס דרמטי אירע לשוטר המג"ב שנדקר אמש בפיגוע. הוא הגיע עם מס' רב של דקירות ועם חור בלב עם דימום. בזכות מד"א שהגיעו מיידית לשטח הוא ניצל. הוא התעורר ומשחזר הכל".

 מתנדבי איחוד הצלה מטפלים במספר רב של נפגעים כתוצאה מקריסה של מתקן תאורה באולם אירועים ברחוב שידלובסקי ביבנה - יוני עוזיהו מתנדב איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בעשרות אורחים מבוהלים שחלקם סבלו מפציעות וחבלות עקב מתקן תאורה שמסיבה שאינה ברורה נפל על האורחים שהיו באולם, למרבה הצער אחת המשתתפות שספגה פגיעה ישירה מהמתקן שנפל נפצעה אנושות, יחד עם מתנדבים נוספים ניסינו להציל את חייה אך מותה נקבע בזירה כתוצאה מפגיעה קשה ממנה סבלה, מדובר בזירה קשה של שמחה שהפכה בן רגע לאסון".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.