רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 ביוני 2015

האייפון של וילשאנסקי והצאטים של עופר



לכבוד
האתר בעולמם של חרדים
שלום רב

לפני כשנה הכרתי את האתר שלכם, וראיתי איך שאתם לא מפחדים מאף אחד וכל לכלוך והתנהגות לא הולמת אתם דואגים לחשוף וע"י כך למנוע הרבה פשעים במגזר החרדי.
רציתי לכתוב לכם על מקרה שעברנו עם ילדינו היקר, בתקוה שאולי פרסום הדברים יוכל לעזור לנו להציל את ילדינו.
אנחנו חב"דנקים חוזרים בתשובה, שנה שעברה הבן שלנו סיים ללמוד בישיבה קטנה ושחיפשנו לו ישיבה גדולה העדפנו שהבן ילך ללמוד דווקא בישיבה בצפת, בגלל שאנחנו חוזרים בתשובה ובישיבה רגילה של חב"ד רוב הסיכויים שהבן שלנו לא היה מסתדר ודווקא בצפת שחלק גדול מהצוות הם חוזרים בתשובה ולכן המסגרת שם היא יותר פתוחה משאר ישיבות של חב"ד (רמת הלימוד יותר קלילה, נותנים לבחורים יותר לעשות פעילות של מבצעים, יש לבחורים מחשב עם אינטרנט בשביל לשלוח אימיילים ועוד).
לפני זמן אחד המשגיחים בישיבה תפס אצל הבן שלנו אייפון וזרקו אותו מהישיבה, לא הבנתי למה נהגו כך עם בני למרות שרבני הישיבה עצמם כולל ראש הישיבה הרב וילשאנסקי הולך עם מכשיר אייפון בריש גלי, הרב אייזיק לנדא מוסר שיעור לבחורים מתוך מכשיר גלקסי הכי מתקדם שיש, עופר מידובניק מתכתב עם בחורים בישיבה בצאטים, ויש עוד אנשי צוות שחברים בכל מיני קבוצות של וואטצאפים. אני לא מבין דבר פשוט אנחנו שלחנו את בנינו לישיבה בצפת רק בגלל הסגנון הפתוח של ההנהלה, ואנחנו לא מבנים אם השימוש באייפון באמת אסור מבחינה דתית אני חושב שראש הישיבה חייב לשמש דוגמה ולא להשתמש במכשיר שכזה וכך שאר אנשי הצוות.
פנינו להנהלה בצפת לברר שיסבירו לנו ויתנו לנו תשובות על כך, והם סירבו לענות לנו, חלק ניתקו לנו את הטלפון ויש אחד שכן שמע אותנו וששאלתי איך ראש הישיבה משתמש במכשיר שכזה, הוא צעק עלינו שאנחנו 'חצופים' וניתק לנו את הטלפון.
מתוך בירור עם חברי הכיתה של בנינו, הבנו שעכשיו בסוף שנה זה זמן של רישום בחורים לישיבה, והיות שיש תחרות וישנם ישיבות קטנות בכמות שמקפידים על הדברים שבצפת לא מקפידים ולכן בגלל זה הבחורים היותר חסידים מבתים חב"דים לא הולכים לצפת, לכן הישיבה בצפת בסוף שנה מנפה את כל מי שלא נראה טוב כדי להצליח להביא בחורים ממשפחות חב"דיות שורשיות ופחות ממשפחות של בעלי תשובה.
חבל שמתייחסים כך לתלמידים טובים בסה"כ, וכן להורים תמימים שמנסים להבין על מה ולמה זרקו את בנם, עכ"פ הבן שלנו ברחוב, כי אף ישיבה לא רוצה לקבל בחור שנזרק מצפת, והעצה היחידה שאמרו לנו בצפת "תתנו לילד ללכת לצבא, זה לא נורא!!!".
אנו פונה לישיבה בצפת, תתחילו להתייחס להורים ולתלמידים כמו בני אדם, כי בסוף הציבור לא ישתוק ויעביר את ילדיו למוסדות שבאמת מחנכים את הילדים ולא רק לוקחים שכר לימוד יקר ולא נותנים טיפת יחס וחינוך לילד.   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.