רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 ביוני 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

הכתב הפוליטי עומרי נחמיאס ׳וואלה׳ חושף בראיון: "ח"כ חנין זועבי השתתפה בכנס בחו"ל כנס אנטי ישראלי מובהק שנקרא "ישראל והאפרטהייד" וכל זה באישור הכנסת, וועדת האתיקה מאשרת נסיעות ברגע שהיא רואה שהם ממומנות ע"י גוף שאינו פרטי, אין שום הליך משפטי שאפשר לנקוט נגדה".
שימי סגל עורך אתר ׳חב"ד שטורעם׳ בראיון: "הערב ציינו בכנסת כ"א שנים לרבי מליובאוויטש שבמסגרת כך נערך טקס הצדעה לחב"ד, הטקס זכה לאהדה רבה ויוצאת דופן, מחכי"ם מהקואליציה והאופוזיציה גם הרב הראשי לשעבר הגרי"מ לאו ושלוחים מכל רחבי העולם הגיעו להשתתף, נתניהו לא נאם בסופו של דבר למרות דכך תוכנן, אולם עבר במקום וצפה בגלריה לזכרו של הרבי, מי שעומד מאחורי הכנס הוא השר אופיר אקוניס".
חוק ההזנה בכפייה- ח"כ לשעבר ד"ר אריה אלדד בראיון: "כפוליטיקאי אני חושב שהחוק הזה מיותר, פשוט צריך להניח להם למות, מי שלא רוצה לחיות לא נכריח אותו, כרופא אין שום ספק שהייתי עושה כנדרש והייתי מאכיל אותו בכפייה, רופא שיצפצף על החוק ככוונת ההסתדרות הרפואית, יצטרך לתת על כך את הדין".
העיתונאי והפרשן המדיני סמיר חלבי בראיון: "יצאנו במחאה ובקריאה למדינת ישראל לאזור לאחינו הדרוזים שבצורים בכפר בצפון סוריה ע"י ג'בהת א נוסרה, יש אלפי פצועים שאנו רוצים שיקלטו אותם לטיפול בבתי החולים כאן, אחינו בסכנה וכנאמנים למדינת ישראל אנו דורשים הגנה".
סערת נאום הבהמות- איש התקשורת שמואל בן עטר בראיון: "לא מבין איך הוא קורא לרבבות בהמות, כחרדי אני אומר שהתרבות שלהם לא התרבות שלנו, אם אמן מדבר בצטרה כזאת זה מראה מאיזו תרבות הוא מגיע, הצגה על רוצח זו לא תרבות ואני חושב שעל אמני הימין להתנער מהאמירה האומללה הזאת".
יועץ התקשורת יעקב עמר בראיון: האם יש בכלל להתייחס להשוואה של הרב בני לאו בין סערת קוטלר להתבטאיות הגר"ע יוסף זצ"ל? והאם רביב דרוקר פוזל לימין מחשש לאבד את פרנסתו? דיון ארוך ומרתק.
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 054-923-5243 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.