רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 ביוני 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

עדות מזעזעת מכלי ראשון- דוד, חייל המשרת במסלול 'שח"ר' בצבא מציג בראיון את מצג השווא שגרם לו להתגייס לצה"ל: "הבטיחו לנו שלא יהיו נשים, בפועל יש לנו מפקדות!  הבטיחו שירות עם מקצוע לעתיד ואני יוצא מהצבא ללא כל סיכוי לפרנסה, כל מה שהבטיחו לנו התברר כשקר מוחלט! אנשי קמפיין החרדקים  התנכלו אלי, פוצצו לי את הגלגלים, זרקו עלי שקיות מים ברחוב! אין כזה דבר בסיס צבא חרדי!". והאם הוא ממליץ לאחרים לוותר על הגיוס?
תביעת ענק ע"ס 600 אל"ש נגד העיתון הבעלזאי 'המחנה החרדי'-  חגי הוברמן הכתב הצבאי של 'בשבע' בראיון: "לקחו קטעים שלמים מהספר שלי על ההיסטוריה היהודית של עזה ופרסמו אותם בשלמות בעיתון המחנה החרדי, לקחו אפילו תמונה שפרסמתי בספר, אם היו מציינים שהמידע מגיע מהספר שלי לא הייתי תובע!".
הכתב הפוליטי אבי שיף ׳בחדרי׳ בראיון: על הדרמה היום סביב חוק הכשרות, ומה היתה נקודת המחלוקת עם חברי הכנסת מכולנו? איך מנסים למצוא פתרון? מה בדיוק המשמעות של ההצבעה בישיבת הממשלה בנושא הגז לדרעי, ומה יהיה מחר במליאה? מי יוכל להשתתף בהצבעה למרות הניגוד עיניים לכאורה? ומה הסנקציות שינסו להטיל על ח"כ גאטס שמשתתף במשט?
ר' שמואל חיים פפנהיים בראיון: "מעצר הבחור שמחה על כבוד השבת טעות, הפרסום יביא לעוד מפגינים שיפעלו בדרך דומה. מה שדחף אותו זה יראת שמים!האם זו הדרך? האם כך נהגו גדולי הקנאים? ומדוע ההפגנות מתמעטות? על סערת הווטסאפ: יש את הבעיה גם בקהילות שמרניות,אמנם בצורה הרבה פחות קשה. הבעיה היא בעיקר החשיפה לזוהמה,יש צורך בחינוך נכון לצד כל החרמות. והאם יש ערך לקהילות של היישוב הישן?
נעצר כוכב הרשת 'שבת היום'- אלי ג'אן כתב 'ידיעות דרום' בראיון: "במשטרה עדיין לא הוחלט אם לבקש מחר את המשך מעצרו של מאיר כהן תלמיד ישיבת גרודנא שנעצר השבת במתחם 'ביג', רוב הסיכויים שהוא ישוחרר מחר. הוא יודע שהוא הפך לכוכב רשת בזכות הפגנות היחיד שלו". האם הוא נהנה מתשומת הלב סביבו?
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 053-521-3344 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.