רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 ביוני 2015

ביארצייט של יוסף הצדיק!


אני מעתיק לך פה תפילה קצרה מליקוטי תפילות על ענין יוסף הצדיק וקדושת הברית, ומה טוב ונאה לאומרה היום:

"ריבונו של עולם, נוהג כצאן יוסף יושב הכרובים הופיעה עלינו ברחמיך הרבים אור קדושתך, שיומשך עלינו קדושה וטהרה, באופן שנוכל לכוף ולהכניע ולשבר את יצרנו הרע. ונזכה ברחמיך הרבים וחסדיך הגדולים, שנהיה כולנו אנחנו וזרענו שומרים את הברית קודש. ותעזור לנו תמיד, ותציל אותנו ברחמיך העצומים וחסדיך הגדולים מכל מיני פגם הברית, חס ושלום, הן במחשבה הן בדיבור הן במעשה, בין בשוגג בין במזיד, בין באונס בין ברצון, הן בחוש הראות הן בחוש השמיעה הן בשאר חושים בכולם נהיה קדושים וטהורים בקדושת הברית בלי שום פגם והרהור כלל.

כי ברחמיך הרבים בחרת בנו מכל האומות, ורוממתנו מכל הלשונות, והבדלת אותנו מכל טומאותיהם ומכל תועבותיהם, כאשר כתבת לנו בתורתך 'ואבדיל אתכם מן העמים להיות לי'. וקראת אותנו כולנו בשם צדיקים, כמו שנאמר: 'ועמך כולם צדיקים'.

אנא ברחמיך הרבים, אל תעשה תורתך הקדושה פלסתר, חס ושלום, כי דברך אמת וקיים לעד. על כן עשה עמנו בחסדך ועזור לנו שנהיה באמת בכלל צדיקים על ידי שתזכנו להיות משומרי הברית, אשר על ידי זה לבד יאות לנו להיות נקרא בשם צדיק, כמו שהודעתנו על ידי חכמיך הקדושים שאין נקרא בשם צדיק כי אם מאן דנטיר ברית:

ובכן כשם שעזרת את יוסף צדיקך בשעה שבא לידי נסיון והצלת אותו ונתת לו כח להתגבר על יצרו, כן יהמו נא מעיך ורחמיך עלינו. ותזכנו בזכות וכח יוסף הצדיק, ותתן לנו שכל חכמה ובינה ודעת וכח וגבורה דקדושה, באופן שנוכל להינצל מכל מיני פגם הברית".


עד כאן ההעתקה מליקוטי תפילות. 

יהי רצון שנעורר לבבנו לכסוף ולהשתוקק לקדושת הצדיק ושמירת הברית. וע"י הכיסופים בעצמם נזכה לצאת מכל הכיסופים שאינם טובים, ונקשר עצמנו להש"י בחד קטירא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.