רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 ביוני 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

אבי שיף: "אנשי מפלגתו של אלי ישי טוענים שאין להם ביטוי באף כלי תקשורת, לכן, למרות חובות של מיליונים הם החליטו לחפש משקיע שיממן הנפקת שבועון!  תוך כדי כך אלי ישי מפעיל מוקד טלמרקטינג שאוסף תרומות לכיסוי חובותיו". ומדוע גפני החליט שוב להתערב היום בנושאי מדיניות הממשלה מול הפלסטינאים וביחסי החוץ?
פרקליטה של שולה זקן עו"ד עופר ברטל בראיון: "ההתקפות נגדה על העבודה החדשה שקיבלה באות מרשעות, גם בממשלה יושב שר שהורשע וסיים לרצות את עונשו". האם ראוי שעבריינים לשעבר יזכו לעבודה מעודפת? והאם היא עדיין שומרת על מסורת?
עופר פטרסבורג ׳ידיעות אחרונות׳ בראיון: "נכון לעכשיו אין פרויקט חדש שיכול להביא פתרון למצוקת הדיור של הזוגות הצעירים בציבור החרדי". מה החסמים שעומדים בפני כחלון?
יניב בר אילן יו"ר 'כח לעובדים' בראיון: "במשרד התחבורה ישנים, הם לא רוצים שינוי!  לנהגים לא קל לפגוע בנוסעים, אבל תנאי התעסוקה שלהם מחפירים! חסר עוד 30 אחוז נהגים, ומי שעובד קשה יותר במשך שעות ארוכות על הכביש אלו הנהגים של אגד תעבורה!". ועל מה בעצם נאבקים הנהגים?
עידן יוסף news1 בראיון: מדבר על השביתה שהייתה היום ותימשך מחר באגד תעבורה, ומה עם חילולי השבת המתמשכים בפתח תקווה?
על רקע המתיחות הפנימית בליכוד-דוד שייאן יו"ר צעירי הליכוד בראיון: "אנחנו טוענים שהשיטה הטובה ביותר היא שיטת הפריימריז, תומכי השיטה הישנה טוענים שאם הכח יחזור למרכז הליכוד המפלגה תתעורר לחיים, אבל לדעתי עדיין חשוב לתת למתפקדים לבטא את עצמם!". ומי מנסה להביא לפשרה בין ראש הממשלה למתנגדיו?
עשור לגירוש מגוש קטיף-עוז קדמון תושב כפר דרום לשעבר בראיון: "אין לי ספק שעוד נחזור לגוש קטיף ולרצועת עזה, לא תהיה ברירה אחרת! אנחנו חייבים לחזור לשם ולגרש את החמאסניקים!". כיצד נראים חייהם לאחר הגירוש, והאם הקהילה שמרה על אחדותה, ומדוע הוא עדיין מצפה שיבקשו ממנו סליחה?
איש התקשורת הרב שמואל בן עטר בראיון: תוקף את עמותת שוברים שתיקה שעושים תערוכות בשוויץ נגד צה"ל, הצבא הכי נאור. מזעזע שמציגים שם סרטונים נגד עם ישראל כולו. ואומר צריך להוקיע אותם מהחברה, צריך לחוקק חוק נגדם. במדינות ערב היו עורפים להם את הראש.
להאזנה חייגו 055-980-800 או 053-431-5005 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.