רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 ביוני 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

אלי שלזינגר ׳בחדרי חרדים׳ בראיון: "בן ישיבה צעיר שהואשם ביידוי אבנים במהלך הפגנה בירושלים זוכה לחלוטין מחמת הספק. הסיפור המלא על הנפילות של השוטר שהעיד והחלטת השופט לבטל את האישומים החמורים נגד הבחור החסידי".
הסופר החרדי יאיר ויינשטוק בראיון מרתק לרגל שבוע הספר: "השוק היום רווי בספרים, המדיה עוד לא הצליחה להחליף את מדף הספרים, בודאי לא זה החרדי. איך הוא מכין עלילה? האם חלק מהשמות בסיפור הם אנשים שמכיר במציאות, והאם הוא איש מדומיין? איך מדייקים בפרטים, ואיפה בחו"ל דאג ששליח יצלם את הרחוב כדי להביא את הסיפור טוב יותר? ובאיזה ספר ישן חזה את מה שקורה לנו היום למרות שחטף ביקורת?
גדעון לוי ׳הארץ׳ בראיון: "אני מסכים לדבריו של ליברמן כי בקיץ הבא יהיה עימות נוסף עם חמאס, אם ישראל הייתה במו"מ עם צרפת וגרמניה אין שום סיבה שלא נשב בשולחן הדיונים עם חמאס, אני כראש ממשלה הייתי פותח את עזה ומחבר אותה לישראל ומקבל בזרועות פתוחות ובחיבוק חם את העם הפלסטיני".
יאסר עוקבי ׳מעריב׳ בראיון: "ארדואן מאוכזב מתוצאות הבחירות, הוא ציפה לקבל רוב וכעת כוחו ירד לבערך 40%. הדחיה של האירופים את טורקיה הביאה אותם לחבור לאיסלם הקיצוני!". ומדוע תוצאות הבחירות האלו עוד ילמדו שנים רבות?
-הלך לעולמו ח"כ לשעבר דוד רותם לאחר דום לב:
ח"כ דני עטר ׳המחנה הציוני׳ בראיון: "לאורי אורבך היה חן מיוחד שתמיד כשהיה מביע את דעותיו גם כשהיו שנויות במחלוקת תמיד זה היה מתקבל בחיוך ובתרבותיות, על חכ"ל דודו רותם: צריך לבדוק מזוזות בכנסת. "שלי יחימוביץ עושה שרירים להרצוג לקראת הפריימריז וחבל".
ח"כ לשעבר אלכס מילר ׳ישראל ביתנו׳ בראיון: "באתי היום לישיבה הזאת כדי להתייחד עם זכרו של השר אורי אורבך ז"ל שהיה מורי לדרך וזכיתי להכירו מקרוב. על חכ"ל דודו רותם ז"ל: דודו היה חבר לדרך שנלחם על הזהות היהודית של עם ישראל בארצו כואב לי עליו היה צעיר".
ברוך מרזל בראיון: "דודו רותם ייצג אותי בבתי משפט בחינם, מעולם לא הסכים לקחת שקל,  הוא הציל אותי הרבה פעמים! ידעתי להגיד לו מה שאני חושב על מה שהוא עושה בכנסת, אבל הוא הצליח לנטרל הרבה חוקים בעיתיים". ומדוע תרם רותם עשרות אלפי דולרים לאנשי המחתרת היהודית?
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 053-431-4477 מקווים כשרים.
קו המהדורות המרכזיות מכשרים: 053-427-9994

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.