רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 ביוני 2015

מבזקים - מפה ומשם


הסקופים: המורות והגננות בחסידות סלונים לא יגשו ללימודים לדרגה 2 אקוויוולנטית, כך הוכרז בכנס בשם האדמו“ר זאת בניגוד להחלטת המועצת של אגו“י.
-----------------
ארה"ב: בלייקווד - אישה חרדית דרסה הלילה תינוק בן שנתיים כשיצא מחניה בבניין של התינוק ולא הבחינה בו, מצבו קשה מאוד.
-----------------
המאבק וחילוקי הדעות בעקבות דרישה של קהילות לקבל ייצוג בתוך העדה.
בישיבה ביום חמישי העבר  רוב חברי ׳העדה׳ החליטו לא להגיע. הצליחו לצרף
חבר נוסף מקהילת הפרושים. בכל השבועיים האחרונים הצליחו לצרף 12 חברים.
בעקבות המתח - לא יהיה כינוס נוסף בקרוב
-----------------
ראב”ד העדה החרדית הגאון  רבי  משה שטרנבוך שליט"א  זימן את הר' דוד שמידל האחראי על חפירת והרס הקברים במתחם שנלר לדיון מחר בבית הדין
-----------------
שר הכלכלה אריה דרעי יצא היום לסיור עבודה בצפון. יהיה אורח של ראשי הערים מגדל העמק וטבריה.
 -----------------
שיף ב'בחדרי': הרמטכ"ל איזנקוט בועדת חו"ב: לא יחול שינוי בהשתתפות רב צבאי בטקסים בכותל. הסיבה להתערבות בפרשת אכילת החזיר בצבא - עונש בלתי מידתי.
 -----------------
אתר 'קול חי': בעקבות סערת העובר שנפטר - מנכ"ל משרד הדתות יכנס דיון על מנת לבחון שוב את הנהלים ואם יש צורך לשנות את המצב.
 -----------------
יוסי בורנשטיין האב שקיבל את גופת בנו בקרטון ללביא ב'קול ברמה': "מהרגע שנולד ביקשתי מביה"ח שאנחנו נקבור אותו, כי שמעתי על סיפורים שלא כולם מגיעים לקבורה. כשהגעתי לחברה קדישא נודע לי שזה כמו שגר ושלח".
 -----------------
ח"כ דודי אמסלם לגירא וחכם ב'קול חי': "אני מרדן? הליכוד זה לא חסידות עם אדמו"ר, אם אני מאמין בעקרון אני הולך איתו. מי שרוצה לסמן אותי שיסמן"
 -----------------
מליאת הכנסת אישרה הלילה בקריאה ראשונה להאריך את הוראת המעבר להסדרת הדחייה של בחורי הישיבה. ההצעה הועברה לועדת חוץ וביטחון.
 -----------------
'וואלה': הצעת חוק חדשה של 'יש עתיד' מבקשת לקבוע, כי גם סגני שרים ייצטרכו להצהיר אמונים למדינה.
 -----------------
היום הבחירות ללשכת עורכי הדין. יבחרו: יו"ר לשכה, חברי מועצה, יו"ר ועדים מחוזים וחברי ועדים. מתמודדים גם עורכי דין חרדים. רק אתמול הוסמכו עוד 2000 עורכי דין חדשים.
 -----------------
ירושלים: ביהמ"ש גזר 8 שנות מאסר על שני מחבלים שהודו כי תכננו להתחפש לחרדים ולבצע פיגוע ירי באולם החרדי 'נוף' בשכונת בית וגן.
 -----------------
'כלכליסט': רמי לוי רכש 20% מקניון בית שמש תמורת 36 מיליון שקל.
 -----------------
ח"כ אורי מקלב לגלסנר ב'קול ברמה': "אנחנו עושים הכל כדי להעביר את תקציב הקייטנות. אני אופטימי שנהיה אנשי בשורה. למרות שיש הסכם קואליציוני חתום התהליך לוקח זמן".
 -----------------
האדמו"ר מבעלזא יצא לפני שעה לטלזסטון, שם ישהה בשבועות הקרובים למנוחה.

להמשך המבזקים כנסו כאן:

 -----------------
הנגיד רכניץ המבקר בישראל הגיע אחה"צ למודיעין עילית ונאם בפני מאות אברכים. עוד השתתפו: רבני העיר וגוטרמן.
 -----------------
סערה ברשת: תיעוד קשה! אב קיבל את גופת בנו התינוק שנפטר ביום שישי מחברא קדישא בקרטון לאחר שסירבו לקוברו. האב: "קבלתי אותו כמו חתול מת". הרב רוז'ה: "הם פועלים לפי ההלכה".
 -----------------
מזל טוב: הזמר החסידי מוטי שטיינמץ התארס הערב עם בת הרב ישראל ויזל דיין אצל הגר"נ קרליץ.
 -----------------
'ערוץ 2': הרה"ר הגר"ד לאו במכתב לרמטכ"ל: "החזר הרבנים הצבאיים לטקסי ההשבעה. הצבא נשען תמיד על היסוד של 'לא בחיל ולא בכוח כי אם ברוחי אמר ה'".
 -----------------
עימות חריף בסיעת 'הליכוד' בין גילה גמליאל למירי רגב. גמליאל: "את פופוליסטית. דבריך עלולים לפגוע במיעוט הערבי". רגב: "את לא מכירה את הפרטים, תתעסקי במשרד שלך".
 -----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
מני גירא: משרד האוצר כבר העביר 75% מתקצוב הקייטנות לחרדים על פי הוראת היועמ״ש. נמשכים המאמצים ביהדות התורה ומשרד החינוך להביא ל100% תקצוב.
סערת התואר האקווילנטי, בסלונים מבהירים: דעת האדמו״ר שמדובר בהיתר בדיעבד, ובכלל יש להתרחק מהשכלה. המועצת התירה רק בתנאים שכרגע עדיין לא נמצאו.
עו"ד דב הלברטל שעורר סערה והושעה - בראיון: "לא חלמתי כמה מאמר יכול להשפיע. אם הייתי כותב על השואה אף אחד לא היה יוצא נגדי. מנצלים את שמם הטוב של הנערים ומחללים את העקידה שלהם. הביקורת נגדי כי מחכים לי בפינה, רק בגלל שאני תוקף את העולים להר הבית".
עוזי ברק 'קו עיתונות' שחשף את פרשת התינוק מירושלים בראיון: "רוב החברה קדישא מחתימים את ההורים על הסכם שהם לא ידעו את מקום קבורת בנם. האב התנגד לבקשה ומכאן החלה המהומה. מחר התינוק יובא למנוחות בפעילות ח"ק יהדות תימן. מי שראה את הסרטון ליבו נקרע".
מיכאל גוטווין רכז המחלקה המשפטית בזק״א: ״החברה קדישא פעלה נכון. כל בית חולים שנולד ילד פג הם דואגים לקבורתו. יש 13 קברנים בח״ק שעובדים עם בתי החולים. זה סתם סערה בכוס מים וניסיון לעורר פרובוקציה תקשורתית״.
אריאל למברג מזכ"ל אגודת חב"ד בראיון: "היום ראינו בכנסת - אהדה לרבי מחב"ד גם מח"כים מהאופוזיציה וגם נציגים ממפלגות אנטי דתיות. לפיד הפתיע גם כשהגיע וגם כשמחה כפיים".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 2
 -----------------
מהדורת חצות ב'סקופים':
• בלעדי! הקלטה מדבריו החריפים של בן האדמו”ר מסלונים בשם אביו "בנוגע להחלטת המועצת, התשובה שלנו שאנחנו רוצים להשאר חרדים ולא להגרר להשכלה, אנחנו מתנגדים בתוקף לתואר שני לנשים".
• האם החברא קדישא סרבו לקבור תינוק? מיכלה גוטוין בראיון: "עם כל הצער מתברר שמדובר בפרובוקציה של האבא, הוא לקח על דעת עצמו את הגופה מבית החולים והתעקש להחזיק אותה כך בקרטון, הסבירו לו בטלפון שלא מטפלים בקבורה כזו גם מבחינה הלכתית".
• יהודה משי זהב: מחר תהיה קבורה בחלקה התימנית מאחר ואין מניעה לפי מנהג התימנים לקבור במעמד ההורים.
• ניצחון נתניהו בליכוד - הצד החרדי; יהונתן ליס מעיתון הארץ: בשנים האחרונות ישנם יותר חברי מרכז ומתפקדים חרדים. וכעת הם יצטרכו לחזק את פעילותם.
•• מועצת הפרשנים עם העיתונאים ישראל כהן, יקי אדמקר, ישי כהן, ואיתי גדסי: האם בדגל התורה מאיימים שלא להעביר את החוק הנורבגי אם לא יעבור החוק גם על סגני שרים? יהיו קייטנות לילדים החרדים או לא?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.