רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 1 ביוני 2015

מבזקים - מפה ומשם


דרעי ממשיך במלחמתו נגד רדיו קול ברמה: כעת נודע שהשר דרעי פנה לידידו הטוב יענקל ליצמן  שיחרים את רדיו קול ברמה ולא יעלה לתוכניתו של לביא כך חושף העיתונאי מרדכי לביא באחד מקבוצות הוואצפ עוד נודע שדרעי פועל כעת בכל דרך אפשרית לסגור את התחנה ולהפוך את רדיו קול חי לרדיו לציבור הספרדי במקום קול ברמה.
----------------
מהומה הבוקר במשרד הכלכלה: רב הכותל שמוליק רבינוביץ הגיע בפתע ללשכתו של דרעי והביע זעם על כוונת דרעי למנות את הרב דוד יוסף לרב הכותל הספרדי.
 ----------------
בני רבינוביץ בטויטר: היכונו למלחמת עולם בין רבה של הר נוף לרב הכותל המלחמה בין השניים תגבה מחירים יקרים השנים מקושרים בחלונות הגבוהים ביו
----------------
רכבו של  האדמו"ר מויזניץ מרכז שליט"א מעורב בתאונה כונן הצלה שנסע לקריאה בכיון הנגדי ברחוב דמשק אליעזר נכנס חזיתית ברכב האדמו"ר שיצא מרכב אמר האדמו"ר  לנהג תהיה רגוע לא קרה כלום זה רק איתות משמים שאני צריך לחזור בתשובה  האדמו"ר שליט"א חזר למעון קדשו עם רכבו של הר"ר משה שטול
----------------
אבי  שיף ב'בחדרי': בפעם השלישית 'דגל התורה' מחרימה את ישיבת הסיעה בכנסת בעקבות מחלוקת על החלוקה בוועדות הכנסת.
 ----------------
ברסלב נייעס: רזיאל אוחנה מארגון 'הצדיקים חיים' בראיון נרחב לגבי העליה ההמונית שצפוייה החל מהערב ועד למחר בערב לציונו של יהודה בן יעקב בעיר יהוד, מדווח כי יצאו אוטובוסים מבני ברק ללא צורך בהרשמה, ומגיב לפרסומים של גורמים שונים שמנסים לשלול את העליה למקום בטענה שאין מסורת על מיקום הקבר
----------------
איילת שקד חתמה על מינוי שלושה דיינים זמניים לבית הדין הרבני הגדול. הדיינים הם: הרב יעקב זמיר, הרב אליעזר איגרא והרב אהרן כץ.
 ----------------
שלזינגר ב'בחדרי': המשטרה החליטה לסגור את תיקי החקירה בפרשת קמפיין ההסתה נגד חיילים חרדים, בנימוק של 'חוסר אשמה פלילית'.
----------------
'הקול החרדי': טיסת אל-על לניו יורק שעליה האדמו"ר מויז'ניץ ופמלייתו שבה לישראל לאחר נסיעה קצרה עקב תקלה במנוע. האדמו"ר מתפלל כעת שחרית בטרמינל. צפי לטיסה הבאה בעוד כשעתיים.
----------------
עצומה נגד ליצמן: "תחזיר את הפלואוריד למים בבני ברק ועזוב אותנו יא זבל חשוך" מחאה ברשת נגד ליצמן: ברשת נפתחה עצומה שכבר חתמו עליה אלפי איש שקוראים לליצמן שלא לבטל את הההחלטה של השרה גרמן שהפסיקה את הפלרת המים בישראל
----------------
אזרח תמים שעבר סמוך לפעוטון בבני ברק ראה בלוני גז מונחים בצורה לא אחראית. האזרח יצר קשר עם המשטרה בטלפון והוא הועבר מנקודת אחת לשניה עד שהגיע למס' ששם לא ענו לו. ניסה ליצור איתם קשר דרך עמוד הפייסבוק שלהם ולאחר מס' דקות התלונה נעלמה מהפייסבוק
----------------
האדמור מאמשינוב מצטרף לכלל האדמורים  שיוצאים נגד פגעי הדור והאינטרנט והוואטס אף , והוא אומר ששמע שיצא סרטים חגיגה בסנוקר ואבא גנוב , ואברכים ובחורים צופים בהם וזה ממש  עושה הרס למשפחות
----------------
בהמשך לאירוע הדקירות ברח' נחמיה  במקווה וויז'ניץ בירושלים: מדובר בסוטה שניסה לבצע מע"מ בבחור ישיבה תושב חו"ל.  הנ"ל ניסה להתנגד ונחתך על ידי חפץ חד באייבר מינו . פונה על ידי נט"ן לביה"ח.
כוחות גדולים של משטרה במקום בחיפושים אחר הדוקר שברח.
----------------
בשעה הקרובה - טקס כניסתו של חיים ביטון לתפקיד מנכ"ל רשת מעיין החינוך התורני, בהשתתפות נשיא המועצת הגר"ש כהן.
 ----------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי בגל"צ על העלמת הנשים בתמונת הממשלה ב'יום ליום': "לא ראיתי את זה, אם הייתי רואה את זה זה לא היה קורה. טעות מצערת".
 ----------------
המשטרה ממשיכה באלימות כלפי עיתונאים: עיתונאי "הארץ" יאיר אטינגר נעצר הבוקר באגרסיביות בהפגנה בקבר דוד בטענה כי "תקף שוטרים".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



----------------
 קבר דוד המלך נסגר ליהודים: המשטרה מאפשרת הבוקר כניסת נוצרים בלבד עד לסיום הטקס הנוצרי. יס”מ פינו את המתפללים היהודים מהמקום.
 ----------------
ירושלים: אברך חסידי שסיים תפילת שחרית בביהכ"נ סאטמר ברח' עזרת תורה נמצא מחוסר הכרה בכביש הסמוך עם חבלה בראשו. טופל ע"י מתנדבי איחוד הצלה במצב בינוני.
 ----------------
נתניהו במתקפה על ליברמן לאחר שתיקה ארוכה: "חבר לשמאל כדי להפיל את הקואליציה בראשות הליכוד. אחוז אחד מבוחרי ישראל ביתנו לא היו בוחרים בו היום".
----------------
בוז'י הרצוג בטוויטר: "הקרקס נמשך. בגין התפטר ביום שישי ונתניהו חשב ששוב עדיף להסתיר מהציבור. אולי קיווה שעד יום ראשון ייסגרו באורח פלא כלי התקשורת שעלולים לדווח על כך"...
 ----------------
דוברות איחוד הצלה: פועל נפל מרמפה במוסך הסמוך לבית העלמין במושב בית זית, רופא וחובשים המתנדבים באיחוד הצלה סניף 'ירושלים' ובסניף 'טלז סטון' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו מוגדר קשה וכשהוא מורדם ומונשם. נסיבות המקרה בבדיקה.
----------------
שר הביטחון במכתב רשמי לסגן שר החינוך פרוש: "הוחלט שלא להאריך את צו התפיסה על ישיבת 'עוד יוסף חי' ביצהר".
 ----------------
משבר חדש בממשלה? שטייניץ הודיע שמתנגד להסכם שהוביל נתניהו, שהוא ישמש כחבר בקבינט ברוטציה עם אלקין
 ----------------
'הקול החרדי': בפגישת הנגיד אנגלנדר והרב פרידמן בלונדון בעניין השלום בחצרות בעלזא - מחנובקא, השתתף גם בנו של אנגלנדר שלום צבי. כעת מתקיימת פגישה נוספת של ראשי בעלזא ומחנובקא בבית חיים קניג.
----------------
שמחת בית בעלזא: האדמו"ר מבעלזא בדרכו לתפילה בכותל המערבי.
 ----------------
תיעוד ב'ערוץ 2': יאיר גרבוז קובע מזוזה לפני כשעתיים. גרבוז בתגובה: "אני לא מתנצל. תנו לי את הכיכר אני אחזור מילה במילה".
 ----------------
'ערוץ 10': גרשון מסיקה יקבל חסינות בפרשת 'ישראל ביתנו' ולא יוגש נגדו כ"א. העביר הקלטות שיעזרו להרכיב את הפאזל נגד פאינה קירשנבאום, וכן הבטיח להתפטר מתפקידו.
----------------
 אתר 2525: צוותי כיבוי ומתנדבי איחוד הצלה מסניף 'גליל' פעלו בשעה האחרונה באירוע של 4 ילדים שננעלו בכספת נטושה במרכז המסחרי צליל בעיר צפת, למרבה הנס צוותי כיבוי חילצו אותם כשהם בהכרה מלאה וסובלים מחרדה בלבד, נסיבות האירוע בבדיקה של משטרת ישראל.
 ----------------
הרב יוסף ברגר מרבני קבר דוד המלך בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "הצלחנו היום בסיוע מאות מתפללים למנוע את כניסת הנוצרים לערוך טקס נוצרי בתוך מתחם הציון, הם אמורים ככה"נ להגיע מחר בבוקר ואנחנו מתכוונים למנוע בגופנו את כניסתם למתחם הקדוש, הבהרתי זאת גם בפגישה עם מפקד משטרת מרחב דוד".
----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
ניסיון השלום ההיסטורי בין בעלזא ומחנובקא!
העסקן מאיר דוידוביץ היישר מלונדון בראיון: "המגעים החדשים החלו לפני כשבועיים ע"י הרב פנחס פרידמן. הפשרה המסתמנת: בלונדון הם יוגדרו 'בעלזא מחנובקא' ובארץ 'מחנובקא בעלזא'. ככה"נ האדמו"ר ממחנובקא יגיע לחתונה בבעלזא וישתתף בסעודה".
מני גירא: ״שוב מנסה האדמו"ר מבעלזא להשיג שלום. מקורבו נשלח למסע בין נגידי בעלזא 99 בלונדון הדורשים הסכמה לשימוש בשם 'בעלזא-מחנובקא' בכל העולם. פגישות מרתוניות והיסטוריות שהתקיימו היום לא הובילו עד כה לפריצת דרך״.
סערת קבר דוד המלך - הרה"ג שמואל רבינוביץ בראיון: "הטקס מחר לא יכלול שום סימנים נוצריים. חילול הקבר לא ייצא לפועל, נילחם שמקום זה יישאר קדוש. הגרי"ש אלישיב זצ"ל הורה לי לפעול שם בחוכמה ובתבונה, אבל לא נשתוק בכל מחיר".
יונתן יוסף מוועד נאמני קבר דוד המלך בראיון: "הם מתכננים להוציא מחר את המתפללים היהודים מהקבר ולערוך את הטקס. אנחנו מארגנים מנייני תפילה מהנץ. יהיו שם כל הזמן מאות יהודים, דאגנו גם שבחורי ישיבות יגיעו ללמוד במקום".
עורך 'בחדרי' אבי גרינצייג בראיון: "זה נראה שמתפתח משהו רציני, לא עוד הפגנה שגרתית. נערכים מחר לבוקר סוער. גם ניר ברקת וגם השר אלקין מפחדים להתערב לטובת החרדים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.