רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 ביוני 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

׳הפרלמנט׳ • עם העיתונאים שמעון ליברטי, אבי שיף ויעקב עמר. והערב: הגז- האם דרעי עשה הצגה? והאם הוא וגפני יתיצבו אחד נגד השני? הבטיחות בת"תים לקויה? ומה עם הצפיפות? ומתי יוצא העיתון של אלי ישי?
טרגדיה בשכונת רמות- אייזיק כץ חובש יחידת האופנועים ב'איחוד הצלה' בראיון: "הוזעקנו לתלמוד תורה עקב ילד שנפל מגובה, הכל היה נעול ורק לאחר שהכיבוי פרץ הגענו אל הילד, הוא נפל בפיר המדרגות ולא במעלית! בבית החולים נקבע מותו". ומה צריך לעשות בכדי להפחית את מקרי הפציעה הרבים עקב נפילת ילדים?
עורך ׳בחדרי׳ אבי גרינצייג בראיון: "תופעת הרשמים שכעת פועלים להבאת בחורים לשנה הבעל"ט הוא עניין שקשה לתקוף אבל זה גורם לחשש מסיכומים מוקדמים בעיקר לילדים העולים ליש"ק". מה עשה הפילוג הליטאי למפת עולם הישיבות, והאם זה מתבטא גם ביש"ק?האם לוחות הזמנים שקבעו גדו"י נשמרים, ומי משפיע מבחוץ על עולם הישיבות?
רעש אדמה בישראל- דב זקובסקי מנהל אגף הססמולוגיה במכון הגיאופיזי בראיון: "בשעה 18:33 התרחשה רעידת אדמה במרחק של 90 ק"מ ממפרץ אילת, הרעידה היתה בתוך הים. זו נקראת רעידה בינונית פלוס. אנחנו מצפים לרעידת האדמה הגדולה שתהיה בחמישים השנה הקרובות, אולי אפילו מחר!". וכיצד מגיבים האזרחים בעת רעידת אדמה?
יועץ התקשורת דוד רוזנטל בראיון: "הטענות על ניצול עובדות חרדיות בחברות הגדולות לא נכונות, המעסיקים מוכנים להעסיק חרדיות למרות שרבות מהן יוצאות לחופשה לאחר לידה בכל שנה, ולמרות שהן פחות גמישות בשעות העבודה. תנאי השכר מתאימים למה שהן נותנות בתמורה". ומהו החסם הגדול בשוק התעסוקה, ומדוע כל העובדים החרדים רוצים להתחיל כמנהלים?
צבי טסלר כתב כלכלה ברדיו קול חי בראיון: על מתוה הגז, חוק ההגבלים העיסקיים בישראל, "דרעי העדיף לא להתעסק בעבודה המלוכלת לבד ולכן העביר אותה לשולחן הממשלה".
אליהו רביבו מנכ"ל חברת רביבוס טורס בראיון: מגולל בהרחבה על המחירים של הנסיעה ברכבת האוירית לאומן לראש השנה, איך בדיוק משתנים המחירים ומתי הכי שווה לקנות כרטיס טיסה? ומה הם מציעים בחברה?
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 054-80-300-99 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.