רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 ביוני 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

׳הפרלמנט׳ בהגשת משה פלדמן עם העיתונאים מענדי גרוזמן, זאבי סגל ואלי ביתאן. והערב: בחירת הרשימה החרדית בלשכת עו"ד מעלה את השאלה האם כשבוחרים איש מקצוע יש יתרון שהוא חרדי, ומה החסרנות? ודיון מרתק על המאבק המתפתח בוואטסאפ. האם המאבק יצליח, איפה הכל התחיל? והאם יש מישהו שאשם שהטכנלוגיה הצליחה לחדור לציבור החרדי? אל תפספו!
מטוס אל-על שב ארצה עקב תקלה- העסקן החבד"י ר' יענקל'ה גלויברמן בראיון: "שני בניי היו בין נוסעי המטוס, על סיפון המטוס היו בעיקר חבדניקים שעשו את הדרך לניו יורק לקראת ג' תמוז, באל-על הבטיחו לעשות הכל כדי שכולם ישובצו בטיסות עד הבוקר.
אברהם טריגר מנהל קו המאבק "ידידי הפלס" בראיון סוער: "הכתבה הבוקר בעיתון מעריב לא התחילה כלל על ההטרדות, ואין בה חילול השם. ומסביר: 'ההטרדות לגיטמיות'!. ומה פסק בית המשפט, ומה העונש הצפויי לו? והאם יש מתנגדים למאבק בקרב הקהילה? מספר כיצד יתד נאמן מתחמקים מהמאבק נגד ביג, וכותבים על דברים שמעולם לא דיברו על זה במגזר החרדי".
ח"כ דני עטר ׳המחנ"צ׳ בראיון: "נקלעתי לסיטואציה שלא הייתי מוכן אליה, פירגנתי לשר התחבורה וראש הממשלה התפרץ לדבריי וטען שהקרדיט מגיע לו, סוג של רדידות, השתתפתי בכנס ההצדעה לחב"ד כי אני מוקיר ומעריך את הדת ובפרט את חב"ד". מגולל באריכות את סיפורו האישי עם הרבי מלובאוויטש זי"ע ערב בחירתו לראשות מועצת גלבוע.
הבלוגר חיים שאולזון בראיון: "גפני צריך את יעקב אשר בכנסת כדי לשמור את מקומו, אם לא הוא בבעיה, מדוע? איך זה יכול לעזור בעתיד לקביעת הרשימה? איך זה קשור לשלום בין פרוש לליצמן? והאם גם בש"ס יעשו שימוש בחוק הנורבגי? מדוע השיטה בענין התואר השני שונה אצל החסידים מהליטאים? האם יש אכן הידרדרות שלא היתה בשנים קודמות? ומה קורה מאחורי הקלעים בין בעלזא למכנובקא?
שגריר ישראל בארה"ב לשעבר זלמן שובל בראיון: "הסיבה שכחלון מיהר להתנצל אחרי מה שכתב מייקל אורן זה שלישראל יותר חשוב היחסים עם ארה"ב משישראל חשובה להם כמה שלא נעים לאמר זאת זה מצבינו, לא מן הנמנע שלא יהיה הסכם עם איראן בכלל, הצדדים מקשיחים יותר ויותר".
סערת סרטון החיילים שהכו פלסטיני- בועז גולן ׳חדשות 0404׳ חושף בראיון: "אני הראשון ששלחתי לדובר צה"ל את הסרטון הלא ערוך מג'ילזון מה שהיה שם באמת, וגם הם הופתעו. המחבל מהסרטון עדיין עצור ובעברו יש תקיפת שוטרים. אם אירוע כמו מה שקרה היום בבית חנינה, שיהודי מותקף עד זוב דם, היה קורא בניו יורק, כל העולם היה סוער".
ישראל פרידמן ׳יום ליום׳ בראיון: מדבר על הביקור במרתפי הספרייה היהודית הגדולה בעולם, מספר על הכתבים העתיקים מגדולי הדור הקודמים. וגם ממצאים מיוחדים שהתווספו רק השנה.
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 054-916-3422 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.