רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 ביוני 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

׳הפרלמנט׳ • עם העיתונאים שמעון ליברטי, אבי שיף, מענדי גרוזמן ואלי ביתאן. והערב: ג'ודי מוזס תגרום למשבר חריף? התפטרות קובי כחלון טובה לחרדים? מה קורה במאבק על השחיטה? ומה יהיה הסוף עם פיגועי הטרור?
שוב ח"כ על המשט בדרך לעזה-  רוני דניאל הפרשן הצבאי של 'ערוץ 2' בראיון: "אני לא מתאר לעצמי שהמשט לעזה יסתיים בדרכי שלום, ברור להם שהם לא יגיעו לעזה! בצה"ל פיתחו אמצעים להשתלטות על אוניות,  זה יותר משט של התרסה מאשר באמת סיוע הומניטרי".
שוב טרור רצחני בירושלים- ישראל, לוחם מג"ב וחבירו הקרוב ביותר של רז הנדקר בראיון: "כל אזור העיר העתיקה צפוף ומסוכן, אין לערבים פחד! העבודה של שוטרי מג"ב מסוכנת, אפילו הילדים זורקים על השוטרים חפצים, למרות שהכל מתועד הם יודעים שבמקרה הכי חמור יעצרו אותם וישחררו לאחר כמה שעות".
מודעה בבתי הכנסת עם ברכה למוסלמים לרגל חודש הרמאדן- ר' ישראל מאיר הירש בראיון: "המודעה פורסמה רק כדי להביע ידידות כלפי מיליוני מוסלמים שצמים בחודש הזה". מה הם מחזירים בידידות? ואיך הרגיש כששמע על הפיגוע הבוקר?
אפרים הולצברג תושב העיר העתיקה בראיון: "ברובע היהודי מרגישים בטוחים, יש את הרב נבנצאל ואלפי אברכים שלומדים תורה ומגנים עלינו, לא ממליץ ללכת בחודש הרמדאן דרך שער שכם, עוברים שם המוני מוסלמים שטופי שנאה שיוצאים מהמסגדים". ומה הבקשה שלהם ממפקד משטרת העיר העתיקה?
ביום שלישי דיון בבג"ץ בעתירת התנועה לאיכות השלטון- הרב אורי עומסי מנהל מטה בני תורה בש"ס בראיון: "אנחנו לא מפחדים מהדיון בבג"ץ ביום שלישי, אך מנגד חשוב להבהיר שהרב אריה דרעי במשרד הכלכלה רק עוזר ויעזור לציבור החרדי. אותם אלו שקוראים לו עבריין מורשע, הם שונאי חרדים".
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 054-8030-016 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.