רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 ביוני 2015

המחנובקר מוחל על כבודו אבל הציבור אינו מוחל על מה שעשה בכל השנים


מאת בעלזער

במיטוג טיש האדמו”ר מבעלזא מחנובקא התייחס לשלום המדומה בין בעלזא

השבוע היתה חתונה גדולה  וב”ה הכל היה בסדר, ואני מבקש שאף אחד לא יתערב בכבוד שלי, ואחד שרוצה למחות על הכבוד שלי שיידע שאני מוחל ושאף אחד לא ידבר, פני שזה עושה רק מחלוקת, ובפרט אלו שכותבים בכלים מכלים שונים
שזה גורם למחלוקת ויידע שאין לו מחילה עלכך

חסידי מכנובקה מעירים:
רק קצת היסטוריה כשהרבי מבעלזא מחנובקא חיתן את בנו הרבי מבעלזא-בולגרייא לא הגיע, זה לא היה מתאים לכבוד שלו, לכן הגיע לשבע ברכות. אבל גם אז הרבי מבעלזא-בלוגרייא זילזל ברבי מבעלזא-מחנובקא, זה היה לפני הכנסת ס”ת בשנת תשנ”ה 

תראו איזה צחוק היה שם, הוא חשב לעשות מהרבי מבעלזא מחנובקא צחוק, ולבסוף הוא יצא מבוזה. הוא הגיע עם כובע בלי שטריימל, עד שראה שזה ממש לא מתאים הוא היחיד בלי שטריימל, אז החליף לשטרימל 

זו הסיבה מדוע הרבי מבעלזא מחנובקא לא רוצה להמשיך את המחלוקת  עם הרבי מבעלזא-בוגלרייא, מפני שהוא שהוא יודע שבן דודו לא בן אדם בריא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.