רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 ביוני 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי'

׳הפרלמנט׳ ~ שמעון ליברטי, יעקב עמר ואבי שיף דנים בכל מה שמעניין היום. והערב: האם הח"כים החרדים מתחילים לדאוג לחרדים העובדים? ומה הסיבה? איך ניתן להתמודד עם פרשת קבורת הנפל? ומה החרדי בשטח יכול לעשות למניעת הסתה? ולמי יש אינטרס להפיל את אורן חזן ומה האינטרס של ביבי?
שר הכלכלה דרעי סייר במגדל העמק- ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה בראיון: "זכינו לסיור הזה בגלל שדרעי רוצה לקדם את הפריפריה, הוא הקשיב בקשב רב ובחן בטוב טעם את כל הנתונים שהוצגו לו וסייר איתי במשך שעות ארוכות בעיר, במוסדות ובמפעלים, דרעי ניחן במעלה שהוא קולט וזוכר נתונים כמו שעון ואישית נהנתי לארחו, ממרום שנותיי בתפקיד אני מכיר את דרעי כשועל עשייה".
רועי שרון ׳ערוץ 10׳ בראיון: גם עשור אחרי מי שהיה מפקד ההיתנתקות אומר שהפינוי היה טעות, אבל לא מתחרט למרות שמשלם מחיר אישי. בסדרת הכתבות 'צבע כתום' סיקור נרחב על הפינוי דעת המומחים, מצבם של המפונים היום, החיילים שהשתתפו בפועל במבצע, מועצת יש"ע. והאם יש סיכוי להיתנתקות נוספת?
אלי שלזינגר ׳בחדרי׳ בראיון: מגולל באופן נרחב את השתלשלות הפרשייה שהסעירה את התקשורת בעניין הסירטון ובו אב מחזיק בקרטון שבתוכו גופת בנו העובר שנפטר. הגירסאות לסיפור עצמו, ומדוע ההלוייה נערכה רק היום? האם האב אכן גרם למהומה בכוונה, ומה ביקש להשיג? מה אומרים הערב בחברא קדישא? והאם יש בעיה כללית בהתנהלות מול המשפחות בשעת האבל.
ראש העדה הדרוזית בישראל הש'ייח מואפק טריף בראיון: "פנינו היום לראש הממשלה בדרישה דחופה להתערב בנעשה בכפר אל חדאר בצפון סוריה, שבוע שעבר היה שם טבח נורא ואם זה יקרה שוב אני לא רוצה לחשוב מה יהיה, כוחות דאעש מקיפים אותם, ישראל מסייעת לג'בהת א נוצרה ומהמרת על הסוס הלא נכון".
מיכאל בן ארי בראיון: "אנשי שמאל הם הברנז'ה, הם הטובים. אבל אנחנו הבהמות, ככה זה מבחינתם, חילקנו חציר מחוץ לביתו של עודד קוטלר לעוברים ושבים כמחאה עם מסר וגם העלתה חיוך לרבים, החברה הישראלית מגיבה בצורה בריאה לאנשים האלו והיינו חייבים לתרום את חלקנו".
אבי גרינצייג: "יש הבדל בין עודד קוטלר לעו"ד הלברטל למרות ששניהם לכאורה יצרו סערה בדבריהם בימים האחרונים". מה ההבדל, והאם התקשורת אשמה שנותנת את הבמה לביטויים שנויים במחלוקת? האם לא צריך להתייחס למי שאמר, אלא לעצם הדברים? ואיך כל זה קשור לבחירות האחרונות?
העיתונאי עידן יוסף news1 בראיון:  "התנועה לארץ יהודית הגישה תלונה למשרד התקשורת על כך שלשכת הפרסום הממשלתית מפרסמת בשבת בתחנות רדיו וטלויזיה שעובדות בשבת וזה סותר את אופי המדינה היהודית כלשון התלונה, וגם על התאריך העיברי שיוצג בקרוב בכל הפירסומים בעיברית".
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 054-802-1789 מקווים כשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.