רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 ביוני 2015

ליצמן: 'הרבנים שלי אמרו לי שאני צריך שיהיה לי חברים טובים' - אז אולי תסביר איך אתה מתחבר עם פושע רשע וגנב ששמו דרעי?

אסור לעבור על דברים כאלו בשתיקה שמא יאמינו כאילו יש הבדל בין יאיר לפיד לאריה דרעי, וכי זה האחרון טוב יותר ממנו, אז נעשה ברור, שניהם רחוקים מאוד מלהיות בגדר של חברים טובים, אבל כשמשווים בין השנים דרעי גרוע פי כמה, מפני שהוא צבוע רשע וגנב ועל כולם חותר להשמיד את עם ישראל על ידי העברת שטחי ארץ ישראל ואפשרות לערבים להתארגן כצבא שיאפשר להם להשמיד להרוג ולאבד אלפי יהודים

היה זה הגאון רבי עובדיה יוסף ז"ל שקבע בצורה הכי ברורה כי אריה דרעי פושע ורשע, ומה צריך יותר מזה בשביל להגיע למסקנה הזו, ואילו יאיר לפיד רשע על פי מעשיו אבל מעלה אחת גדולה יש לו הוא אינו צבוע אומר את האמת על מה שהוא חושב ועושה, בניגוד לאריה דרעי המשחק משחק של צבוע אומר כך ועושה אחרת, ועל כולם חותר למצבים שאם הציבור היה יודע הוא לא היה מקבל 2 מנדטים ואולי אף פחות מכך

אם אכן יענקל ליצמן קיבל הוראה מרבו לא להתחבר עם אנשים לא טובים אז הראשון שעליו לברוח ממנו הוא אריה דרעי, וכל עוד שהוא חבר של דרעי הוא לא מקיים את ציווי רבו, ומשחק משחק של צביעות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.