רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 3 ביוני 2015

גיור ללא קבלה מ ל א ה של המצוות אינו גיור

לכבוד הרב חיים אמסלם שליט"א
אחד"ש

בניגוד למה שהרבנים הציונים מציירים (ולענ"ד שלא בתום לב) אין כאן מחלוקת אישית.

יש כאן מחלוקת הנוגעת ביסודות האמונה היהודית.

והביאור בזה:
בסיסה של התנועה הציונית דתית הינו: "אתחלתא דגאולה".

שיטת האתחלתא גורסת שהמדינה היא מעל לכל. גם מעל לתורה.
לדוגמא, בשם ההשקפה הזו בתקופת העליות הגדולות מארצות ערב לא"י הם עודדו את עלייתם של מאות אלפי יהודים (בפרט ילדים) ביודעם שאלו לא ישמרו את יהדותם ללא קהילה יהודית דתית ותחת השפעת הציונות כאן בא"י. ובמידה רבה תנועת הציונות הדתית אחראית לחילוניותם של מליוני יהודים שחיים כיום בא"י.
גם היום זה ממשיך בתמיכתם הבלתי מסוייגת במדינת ישראל גם כאשר היא לוחמת נגד עניינים שבקדושה. אצל חלקם הערצתם למדינה עולה אף על אהבת ארץ ישראל שהיא מן הערכים העליונים בשיטת הציונות הדתית, כפי שראינו בתקופת הגירוש מגוש קטיף. לדידם, הגאולה והמשיח הם המדינה. זוהי אינה גוזמא. זוהי השקפת עולמם. 
עשרות שנים הם טענו שהעליה לארץ מצילה מהתבוללות. והנה, כפי שחזו נשיאי ישראל ובראשם הרבי מה"מ, לא דובים ולא יער. מסתבר שכאן סכנת ההתבוללות הינה הגדולה ביותר, שהרי שם, בגולה, יהודי הוא יהודי וגוי הוא גוי, ואילו כאן הגוי מדבר עברית ויש לו שם עברי והוא הולך לצבא כמו מליוני ישראלים אחרים ולכן קל להתחבר איתו, וסכנת ההתבוללות היא גדולה עשרות מונים.

להמשך כנסו כאן:


ומדחי לדחי, גם זו ,מציאות לה האחראית הבלעדית הינה התנועה הציונית בפותחה את שערי הארץ למאות אלפי גויים מרוסי' ומאפריקה.
הציונים, בראותם את שיטתם, קרי גאולה נטולת משיח, קורסת אל מול המציאות הזו, כאשר מדינת ישראל מתרחקת מן היהדות בצעדי ענק, עושים מה שעשו לאורך כל ההיסטוריה שלהם, מעגלים פינות בלבוש של גאולה, אהבת ישראל, קידוש השם, אומץ לב וכד'.
ולכן הרבנים הציונים מעגלים את הפינה של קבלת מצוות בגיור כדי לבלום את הפיכת ישראל למדינת כל אזרחי'.  במקום קבלת מצוות מלאה הם מסתפקים בקבלה חלקית של המצוות.
וגיור ללא קבלה מ ל א ה של המצוות אינו גיור, כידוע. 
השקפה זו שמעתי ממי שהקים ועמד בראש מערך הגיור ברבנות הראשית, הרב רוזן. במו אוזני בשיעור שמסר בנושא. והודאת בעל הדין כמאה עדים דמי.
אלו הם פרפורי הגסיסה של אחת השיטות שהדיחו הכי הרבה יהודים מתומ"צ מאז ומעולם. וכעת, ברגעי הגלות האחרונים, עלינו להודות לה' על כך ולהתחזק באמונה העתיקה שהגאולה תבוא רק על ידי גואל מלך מבית דוד ש"על כסאו לא ישב זר", כפי שהאמינו אבותינו ואבות אבותינו מאז ומעולם וגם נפסק כן להלכה בהלכות מלכים ורק בו תלויה תחיית האומה הישראלית האמיתית. תחייה לשלמות בחיי תורה ומצוות ולא ח"ו ככל הגויים בית ישראל כשיטת הציונות.

במסגרת זו עלינו להתנגד בכל התוקף לכל גילוי של פשרה בענייני תורה ומצוות, להפיכת התורה קרדום להשגת השקפות זרות לרוח ישראל סבא, ובעיקר העיקרים בעניין מיהו יהודי  הנוגע בנפשות

ובכך נחיש את הגאולה האמיתית והשלימה על ידי משיח צדקנו תיכף ומיד ממש.

ולכן כל נסיון להציג את המחלוקת הזו כמחלוקת הלכתית היא זריית חול בעיני הציבור.
משיחיסט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.