רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 ביוני 2015

ממרים את מוריהם

זה תקופה ארוכה שהתייצב בגאון ובעוז זד יהיר לץ שמו "לבן הארמי" (בלע"ז ווייס דער בלאפער) אשר משתמש בשמו הקדוש של "העדה החרדית" למטרותיו השפלות במטרה להפריד בין הדבקים לכלות כל חלקה טובה מישראל.

אותו "לבן הארמי" שם לו למטרה לנגח קהילות קדושות בישראל ולבזות ולהשפיל כבוד שר התורה הגאון האדיר הראב"ד שליט"א [אם בכל השנה מוחקו הוא מן המפה משל היה גרוע פי כמה מחותמי הבחירות הטמאות כר' שמואל אוירבך ור' משה שמואל שפירא ור' מיכל פיינשטיין - הרי בליל פורים ע"ה פתח אותו שיכור ולא מיין את פי האתון לבזותו ולהשפילו כאחד הריקים רח"ל , עפ"ל ויוצק זהב רותח לתוך פיו המשוקץ] ומאידך גיסא מכתיר הוא ומרומם את אשר חושב שהוא הולך לפי רוחו כ"הגאון המפורסם" "עמוד ההוראה" וכו' וכו' דברים שלא נשמעו בתולדות היהדות החרדית מאז ומעולם.
אותו "לבן הארמי" מתיימר להקרא כשופרו ותלמידו האמיתי של מרן הגאב"ד שליט"א ולוחם במסי"נ ממש למען כבודו בשנתיים האחרונות... [המבוגרים שביניו עדיין זוכרים מי הכתיר בחוה"מ פסח תשס"ג את התואר "ראב"ד"... או מאמרו של א.א.ש. בגליון "פתגמין קדישין" בערש"ק פר' ויקהל תשע"א על "מרן הגאב"ד ובית דינו" בענין ההבהרה על היתר הגיורים של הרבנות מטע"ם], אך האמת ייאמר שמרן הגאב"ד הוא ה"גאב"ד" אך ורק "ווען עס לוינט זיך"...
לפנינו "הקלטה" של אותו "לבן הארמי" אשר השמיע ביום י"ג שבט תשע"ד (כחודש לאחר שייסד קול ח...) ל"קו הנייעס" -קול הציבור- שנאסר עוד בחודש ניסן תשע"א (כשלשה חדשים לפני ההרשמה במתחם גולובנציץ') ע"י "מרן הגאב"ד ובית דינו" למען יוסר הלוט מעל המסווה אם אכן כבוד "מרן הגאב"ד ובית דינו" הוא דורש או את כבוד עצמו...
בראיון הנ"ל אותו משמיע "לבן הארמי" בשפת עברית רהוטה (עלייהו צווח ככרוכיה מרן רבינו הקוה"ט מסאטמאר זיע"א כי היא גרועה מע"ז...) מודיע הוא ללא שום בושה כי הוא מתכוון ללכת בערכאות (כשמורו ורבו הוא הגר"מ פיינשטיין... אכן "לץ שמו") ולהגיש תלונה במשטרה הציונות עפ"י הוראת "מרן הגאב"ד ובית דינו" ???
ירא הציבור וישפוט

מכון 
'הצלה לדורות'
שע"י נאמני העדה החרדית בארה"ק 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.